Skip to main content

Hoi.

Ik ga denk ik binnenkort overstappen van ziggo naar kpn. Maar wil even iets weten voor de zekerheid. 

Ik ben van plan om 2 tv kastjes te nemen en de app te gebruiken voor mn kind.

Nu weet ik dat je meerdere programmas tegelijkertijd kan opnemen, maar kan je dit ook per profiel scheiden zodat ik mijn programmas in mijn profiel heb en niet een overvloed aan kinder en reality tv in mijn lijst heb.


Is dat mogelijk of gebeurd dit al als je een 2de kastje hebt of is het gewoon alles in 1 lijst ongeacht hoeveel profielen erop staan.

 

mvg,

Mark

Goedemiddag  beste als u opneemt dat komt ook op de tweede decoder .dat gebeurt ook met update.dus scheiden zal moelijk gaan. 😉


Hoi.

Ik ga denk ik binnenkort overstappen van Ziggo naar KPN. Maar wil even iets weten voor de zekerheid. 

Ik ben van plan om 2 tv kastjes te nemen en de app te gebruiken voor mn kind.

Nu weet ik dat je meerdere programma's tegelijkertijd kan opnemen, maar kan je dit ook per profiel scheiden zodat ik mijn programma’s in mijn profiel heb en niet een overvloed aan kinder en reality tv in mijn lijst heb.


Is dat mogelijk of gebeurd dit al als je een 2de kastje hebt of is het gewoon alles in 1 lijst ongeacht hoeveel profielen erop staan.

 

mvg,

Mark

 

Heb je een smart tv (de 2de), misschien kan je daarop de KPN app zetten.

Maar ook dan ziet je kind opnames, als ik het goed heb.

 

Bij Ziggo staat ook tegenwoordig alles in de cloud, dan heb je toch ook alle opnames in 1 lijst?


Er bestaan niet meerdere profielen. Alle opnames zijn op elke ontvanger zichtbaar. Ook in de app. Dus wat u wilt: nee, dat is er niet.