Skip to main content

Toch nog een dingetje over het pluspakket op de factuur.

 

Ik heb een hussel abonnement internet-tv-bellen vast.

In mijn gegevens staat bij het pluspakket een streepje door de 6,99 euro met 0,00 erachter.

DUS GRATIS NEEM IK AAN

Toch moet ik er voor betalen.

Is het dan alleen geldig als ik er een mobiel abonnement bij afsluit???

Toch een beetje vaag allemaal.

Klopt het ook dat ik over KPN vragen niet rechtstreeks met KPN contact op kan nemen.

Dit forum is natuurlijk prachtig maar neem aan dat dit geen direct contact met kpn zelf is.

Dus als er iemand is die mij dit duidelijk kan uitleggen , hartelijk dank

Hallo @woutdeheer,

Het pluspakket krijg je alleen gratis als je internet combineert met mobiel. Dan betaal je er inderdaad niks voor.  Maar het klopt dan niet dat in MijnKPN de prijs van €0,00 staat. 

Wat betreft je tweede vraag, 
Je kan KPN bellen op 0800-0402, bereiken via facebook, twitter en dit forum. 


Hallo @woutdeheer ,

Wanneer je een KPN-Hussel-Thuisabonnement en een mobiel abonnement hebt van KPN, dan krijg je inderdaad het pluspakket gratis. Anders niet 

KPN is bereikbaar via 0800-0402, Facebook, Twitter en dit forum. 

 


Er staat een min teken voor. Zo:

Toch? Of ziet het er bij u anders uit?


Allen bedankt voor de reactie.

 

Ga nog ff in discussie met de KPN hierover want om je opties te zien log je in met kpn id dus mag je verwachten dat alle info omtrent je abonnement correct is.

 

@Nick83 

die -6,99 staat er dus niet bij……….. dus zou dan idd kloppen dat je dit alleen krijgt met een KPN mobil abonnement. Toch een lokkertje op de webpagina dan…...


Wat staat er dan wel bij u op de factuur? Kunt u daar een schermafdruk van plaatsen?


Goedendag,

Gisteren een pluspakket aangevraagd want na de aflevering  crime serie The Capture stond vermeld dat je met npo plus alle aflevering kunt zien..ik begreep dat ik dan ook alle afleveringen per direct kan zien maar dit blijkt niet het geval. De afleveringen in de toekomst dus niet direct te zien

Bedoelen ze dan dat je de afleveringen die je eventueel mist terug kan zien?! Ik vind het nogal vaag

Zou beter zijn dat ze dan aangeven de gemiste afleveringen bij een pluspakket terug te zien zijn en niet alle afleveringen bekijken

Ik vraag me af of ik de enige ben die begreep dat alle afleveringen direct te zien zijn met het pluspakket


Goedendag,

Gisteren een pluspakket aangevraagd want na de aflevering  crime serie The Capture stond vermeld dat je met npo plus...

NPO Plus is iets anders dan het Pluspakket. NPO Plus is een app volgens mij. Niet van KPN, maar van NPO.

https://www.npostart.nl/plus


Hallo @Airam dat soort vragen moet je dan even aan NPO stellen.

Het pluspakket vermeerdert alleen maar het aantal zenders dat je kunt ontvangen.

 


Dank voor het antwoord JanD! Ik ga meteen kijken en zie dat inderdaad met plus deze mogelijkheden zijn. Fijne dag verder, mvgr., María


Hallo @Airam over welk pluspakket hebben we het nu NPO Plus of het KPN Pluspakket?

Indien het 1e moet je bij NPO zijn.

 


Goedemorgen,

Ik ben sinds 2 weken een nieuwe klant van KPN glasvezel tv en internet en ik heb al jaren een mobiel abonnement van KPN. 

Wat ik dan wel weer jammer vind is dat er nu 1 jaar gratis ESPN Compleet  aangeboden word voor nieuwe abonnees en ik hier dus buiten val?

 


Goedemorgen,

Ik ben sinds 2 weken een nieuwe klant van KPN glasvezel tv en internet en ik heb al jaren een mobiel abonnement van KPN. 

Wat ik dan wel weer jammer vind is dat er nu 1 jaar gratis ESPN Compleet  aangeboden word voor nieuwe abonnees en ik hier dus buiten val?

 

Ja. Als dat nog niet beschikbaar was toen u de bestelling plaatste, dan valt u daar buiten. 


Dank voor uw bericht.

Als ik dit had geweten dan had ik het abonnement 2 weken later in laten gaan.