Skip to main content

Hallo,

Ik wil graag de kpn itv app casten op mijn tv via een Chromecast. Ik heb een Chromecast 3 gekocht, maar lees veel berichten over het niet werken van de app via de chromecast. Voordat ik de verpakking van de chromecast openmaak hoor ik graag of het nu wel weer lukt om de KPN ITV app te casten via de chromecast? 

Daarnaast zie ik de ITv app niet in de lijst van apps van Chromecast. Of is dat niet nodig?

Alvast bedankt! 

Groeten Sarai

Met de iTV app kan je casten naar elke Chromecast, ook de Chromecast 3.

Met de V12 kan, als het goed is, sinds de laatste firmware (versie 310) ook weer gecast worden.


Hallo wjb,  

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te weten dat ik met de app naar deze chromecast zou moeten kunnen casten.  

Zijn er nog mensen die kunnen bevestigen dit nu ook goed gaat sinds de laatste update?


Zijn er nog mensen die kunnen bevestigen dit nu ook goed gaat sinds de laatste update?

Bedoel je dan de laatste firmware update van de V12?


Zijn er nog mensen die kunnen bevestigen dit nu ook goed gaat sinds de laatste update?

KPN ITV werkt prima met een losse Chromecast. Altijd gedaan en nog steeds uiteraard. Ik heb een Chromecast 3 en dat werkt PERFECT.

De berichten over slecht werkende Chromecast gaan over de ingebouwde versie in Philips televisies.


@wjb Ik las toch ook berichten van mensen met problemen met streamen met een externe Chromecast. Wat betreft de update ik zie dat ik een Experia box V10a heb. 

 

@PeterG Top! Thanks.

 

Ik ga 'm maar eens uitproberen die Chromecast als er meer mensen waren met problemen had ik dat nu wsl wel gehoord. Bedankt voor het meedenken!


@wjb Ik las toch ook berichten van mensen met problemen met streamen met een externe Chromecast. Wat betreft de update ik zie dat ik een Experia box V10a heb.

Er waren/zijn mensen met een V12 die problemen hadden/hebben met het casten naar een Chromecast. Die problemen zijn/worden verholpen met firmware versie 310 op de V12.

Aangezien jij een V10a hebt zou je geen problemen moeten ondervinden.

Let er ook op dat de iTV app op het device waarmee je cast toegang heeft tot het lokale netwerk. Dit is specifiek voor iOS devices.