Skip to main content

Aangezien ik helemaal niet tevreden ben over KPN TV+ (ene keer is er dit, andere keer is er weer dat, ben er klaar mee) wil ik mijn abonnement het liefst z.s.m. stop zetten.

Is dat kosteloos mogelijk of zit ik aan dit abonnement een heel jaar vast? Oftewel € 17,50 p.m. weggegooid, want heb intussen maar weer een abonnement genomen op NLZiet.

Alvast dank voor reageren.

Hallo @Carola49 als je de optie TV+ minimaal 1 maand gebruikt hebt kun je dat maandelijks opzeggen, dus NIET je internet-abo, behalve als je contract vrij bent, dan wel natuurlijk.

Je kunt dit zelf in MijnKPN regelen door voor aantal tv-ontvangers te kiezen voor 0 (nul)

 


Hallo @Carola49 als je de optie TV+ minimaal 1 maand gebruikt hebt kun je dat maandelijks opzeggen, dus NIET je internet-abo, behalve als je contract vrij bent, dan wel natuurlijk.

Je kunt dit zelf in MijnKPN regelen door voor aantal tv-ontvangers te kiezen voor 0 (nul)

 

Hallo Jan, bedankt voor je antwoord. In mijn account staat dat mijn contract loopt tot 28-1-2024, telt dat dan alleen voor internet en niet voor tv?


In mijn account staat dat mijn contract loopt tot 28-1-2024, telt dat dan alleen voor internet en niet voor tv?

Juist, precies zoals u zegt: die datum geld alleen voor het internet gedeelte. 


In mijn account staat dat mijn contract loopt tot 28-1-2024, telt dat dan alleen voor internet en niet voor tv?

Juist, precies zoals u zegt: die datum geld alleen voor het internet gedeelte. 

Wel als 2 mensen hetzelfde antwoorden, dan zal het zeker kloppen.😅 

Dan ga ik het tv abonnement nu opzeggen en kijk ik over een half jaartje ofzo of ik het product voldoende verbeterd vind om weer een abo te proberen.

Heren, bedankt voor jullie snelle antwoord.


Helaas pindakaas, het lukt me niet het TV pakket volledig op te zeggen. 1 box minder lukt wel.

 


Intussen 2 browsers geprobeerd en 1x via KPN app op mijn smartphone, helemaal uitzetten lijkt nu dus niet te kunnen of te mogen?


Begrijp ik goed dat het na “Ja, ga door” toch niet lukt? Dat maakt die schermafdruk niet duidelijk, vind ik.


Gewoon Ja klikken. Als u tv stop zet, dan is het uiteraard logisch dat de opnames verdwijnen. 


Gewoon op ‘ja ga door’ klikken, je wilt toch van het tv-abo af? @Carola49 


Sorry, ik heb niet duidelijk vermeld dat ik inderdaad geklikt heb op ‘Ja ga door’ maar daarna gebeurt er dan helemaal niets.

Heb inmiddels wel dus 1 box op kunnen zeggen, nu nummer 2 nog als het even kan.


Hallo @Carola49, jammer dat KPN TV+ niet goed genoeg bevalt.

Zoals @JanD al zei kan je dit na de eerste maand inderdaad maandelijks stopzetten. Lukt dit niet van MijnKPN? Neem dan even contact met ons op via 0800 0402. Mijn collega helpt je dan graag verder.


Het lukt via de site helaas nog steeds niet om van die laatste box af te komen. Als ik “Wil je TV kijken?” van ja naar nee wil wijzigen reageert de “nee” button niet. Erg vreemd.

Ondanks de reacties ga ik dan toch twijfelen of ik niet nog tot eind januari vast zit aan de box.

Maar goed, ik zal dit dus proberen op te lossen via 0800 nummer.

Iedereen bedankt voor de antwoorden.


Het lukt via de site helaas nog steeds niet om van die laatste box af te komen. Als ik “Wil je TV kijken?” van ja naar nee wil wijzigen reageert de “nee” button niet. Erg vreemd.

En wat als je het aantal TV ontvangers naar 0 zet?


Het lukt via de site helaas nog steeds niet om van die laatste box af te komen. Als ik “Wil je TV kijken?” van ja naar nee wil wijzigen reageert de “nee” button niet. Erg vreemd.

En wat als je het aantal TV ontvangers naar 0 zet?

Is geen mogelijkheid om het aantal op 0 te zetten. 

Ik zou bij onderstaande afbeelding gewoon NEE moeten kunnen aanklikken.

 


Zou het kunnen dat eerst de wijziging van 2 naar 1 box verwerkt moet worden voordat een volgende wijziging kan? 

De box die retour moet, zit al wel in de retourdoos, maar heb ik nog niet naar Postnl gebracht.


Zou het kunnen dat eerst de wijziging van 2 naar 1 box verwerkt moet worden voordat een volgende wijziging kan? 

De box die retour moet, zit al wel in de retourdoos, maar heb ik nog niet naar Postnl gebracht.

Hallo @Carola49 ik denk dat het belangrijker is om te kijken of de tv-decoder die retour moet al uit MijnKPN verdwenen is, als dat nog niet het geval is kun je die andere blijkbaar ook nog niet opzeggen.

Ik zou gewoon even bellen met 0800 0402.

 


@JanD Ja, die is al uit MijnKPN verdwenen. Ik ga inderdaad bellen, maar blijf het raar vinden dat ik het niet online kan regelen.