Skip to main content
Beantwoord

Is mijn Samsung Android TV geschikt voor de Soundbox?

• June 28, 2025
  • 10 reacties
  • 133 keer bekeken

Is mijn tv geschikt voor de soudbox van kpn 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Frodo1 zelfs de meest simpele HD monitor met een HDMI aansluiting is geschikt, daar heb je geen dure smart tv meer voor nodig omdat alles via de tv decoder loopt .

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 28, 2025

Hallo ​@Frodo1 ,

Jazeker. Die kun je prima op jouw TV aansluiten. Lees meer over de Soundbox in dit topic: 

Via een HDMI-kabel kun je de box aansluiten op jouw TV en op alle andere TV’s die een HDMI-aansluiting hebben: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 28, 2025

Onze tv is android os 11

is dat dan ook mogelijk voor de stond box kpntv+

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 28, 2025

Soundbox

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 28, 2025

Onze tv is android os 11

is dat dan ook mogelijk voor de stond box kpntv+

Jazeker 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 28, 2025

Beste ​@Frodo1 zelfs de meest simpele HD monitor met een HDMI aansluiting is geschikt, daar heb je geen dure smart tv meer voor nodig omdat alles via de tv decoder loopt .

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 28, 2025

Android TV Operator Tier, versie 11 is ook deze tv geschikt voor de geluid Soundbox van kpn.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 28, 2025

Android TV Operator Tier, versie 11 is ook deze tv geschikt voor de geluid Soundbox van kpn.

@Frodo1 
Alle TV’s die een HDMI-aansluiting hebben, kun je aansluiten op de Soundbox. 

(Ik heb deze aanvulling ook nog even in mijn eerste reactie erbij gezet.)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 28, 2025

Als je tv Android OS 11 is is het geen Samsung. Want Samsung gebruikt het eigen Tizen. 

Verder is iedere tv met tenminste een HDMI aansluiting geschikt voor de Soundbox. 

Zelfs ook nog domme tv's uit 2005 met HDMI. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • June 28, 2025

Houd er rekening mee dat de soundbox 7 cm hoog is en dat ie voor optimale geluidsbeleving midden vóór je tv geplaatst moet worden, zie:

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Frodo1, zo te zien ben je al goed op weg geholpen 😊 Het aansluiten van de Soundbox op jouw tv is geen probleem! Lees ook vooral de artikelen even door, die hierboven gedeeld zijn, als je meer wilt weten over de Soundbox.

Kom je er niet uit of heb je hulp nodig, bijvoorbeeld met je abonnement, dan kan je ook een belafspraak maken. Een van mijn collega's belt je terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.