Ik betaal nu 5 euro voor 2e box zodat ik gratis opnemen pakket heb. Maar ik gebruik 2e box niet maar ligt opgeslagen en moest ik houden omdat ik anders alsnog 5 euro moest betalen voor opnemen pakket. Dus als ik nu 2e box inlever dan krijg ik opnemen pakket gratis dus ben ik 5 euro per maand goedkoper uit?
Is opnemen gratis ondanks retourneren 2de tv-ontvanger?
Beste antwoord door Noordzee
Ik dacht omdat ik er nu voor betaal 5 euro voor 2e box en opnemen gratis krijg dan stop ik 2e box en blijf opnemen gratis krijgen is dus 5 euro goedkoper. Maar kpn geeft dan weer van alles gratis waar ik geen behoefte aan heb. Geef gewoon korting daar heb ik meer aan.
Ik zit al in level 3 dus als ik het goed snap. Ik mag 2e kastje gewoon houden en krijg 5 euro korting en de mogelijkheid voor opnemen blijftgewoon behouden.
Hallo
Je geeft aan dat je in level drie zit. In dat geval kun je rustig jouw tweede ontvanger opzeggen. Je bespaart dan vijf euro per maand en je houdt het opnemen pakket.
Combivoordeel level drie
bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 8 punten
- Tot €7,50 korting op Mobiel
- Gratis dubbele data bij Mobiel
- Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
- Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
- Gratis Service Plus
- Keuzevoordeel: kies uit Netflix Standaard, ESPN Compleet, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium
Waarschijnlijk had je al het gratis pluspakket. Als tweede extraatje (naast het gratis opnemenpakket) kun je nog iets kiezen uit het "Keuzevoordeel". Lijkt mij geen slechte deal.
Meer informatie daarover staat hier:
Hoe kom ik in level drie?
Je zit in level drie Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal acht punten hebt.

Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.