Skip to main content

Ik vond een ander topic met dezelfde vraag maar dat ging meer om de v10 modem dan kpn+ dus vandaar een nieuwe.

 

Mijn bericht in het product updates topic eerder was misschien een beetje negatief dus we proberen het opnieuw 😊

 

Ik heb op dit moment nog een oud Hussel abonnement, nu wil ik na 3 jaar toch is kijken of KPN is met de prijs kan doen en dan kom je uit op TV+ waarschijnlijk. Nu volg ik al de update topics al om up to date te blijven over het platform, maar niets beter dan mensen die hem daadwerkelijk gebruiken.

Dus bij deze de vraag aan mensen die al wat langer op tv+ zitten, wat zijn jullie ervaringen? Goed en slecht. Denk hierbij aan de audio issues waar ik over las, zijn deze inmiddels voor 98% weg? Hoe is de stabiliteit van de box zelf?

 

Voor ons zou de box echt voor tv en opnames bekijken gebruikt worden, de rand dingen zijn mooi meegenomen maar heb daar ook een Apple tv voor.

Kunnen we later nog bij de opnames van de oude box of gebruikt het nieuwe platform een andere locatie voor de cloud opnames?

 

Voor ons zou de box echt voor tv en opnames bekijken gebruikt worden, de rand dingen zijn mooi meegenomen maar heb daar ook een Apple tv voor.

Dan kun je het net zo goed, beter, voorlopig bij de oude boxen houden. In combinatie met de extra streamingbox.

Ik zou nog heel even wachten. Hij is bijna volwassen, maar wel een flinke puber.

Kunnen we later nog bij de opnames van de oude box of gebruikt het nieuwe platform een andere locatie voor de cloud opnames?

Wel andere locatie, maar is gesynchroniseerd. Er zijn al heel lang 2 locaties voor opslag opnamen. Een voor het Accenture platform (Arris, Arcadyan) en een voor online gebruik.

Kunnen we later nog bij de opnames van de oude box

Als je nu opnamen maakt van de HDglas kanalen 661 tot en met 670 dan kun je die NIET op de nieuwe box bekijken.


Hi @Jimmy87, welkom op het forum. 

Peter legt dit heel goed uit. Nog een kleine toevoeging van mijn kant, denk goed na of je de overstap in gang zet. Je kunt namelijk daarna niet meer terug naar je huidige abonnement. Laat het me weten mocht ik verder iets kunnen betekenen. 


Ik denk dat ik nog wel even wacht dan.


Ik denk dat ik nog wel even wacht dan.

Helemaal goed, laat me gerust weten mocht ik iets voor je kunnen betekenen.