Skip to main content

Hallo, kan ik op mijn locatie ook KPN tv ontvangen. Er ligt een oude koperen leiding + G4 versterker aanwezig)

Voor dat adres staat een actuele beschikbaarheid via koper ;

Technologie

Internet Snelheid

Koper/DSL

13 Mbit/s

Is er ook  een ISRA punt in de woning? 

 


Ook is er S.I.B. mogelijk 

Snel internet via 4G met Internet Buitengebied | KPN

Op jouw adres is KPN Internet beschikbaar

We kunnen jouw internetsnelheid verhogen van 11 Mbit/s download- en 1 Mbit/s uploadsnelheid naar maximaal 50 Mbit/s. Deze upgrade krijg je gratis als je een internetpakket bij KPN afsluit.

Bestel KPN Internet

 

Of digitenne, dat gaat daar zeker werken.


Bedankt voor de reacties, ik heb geen ISRA. Wat is S.I.B.? Met de G4 versterker haal ik 50MB/sec. Is dat genoeg voor KPN tv ?


Interactieve tv van KPN werkt niet via 4G. Dus die extra snelheid die door dat 4G toegevoegd word, dat word niet gebruikt voor tv. Voor tv blijft de snelheid 13 mbit.

Ik weet bijna zeker dat het zou werken. Maar ik weet niet of KPN u tv wil leveren. Want KPN moet natuurlijk garanderen dat het werkt. Daarom hebben ze een ondergrens qua snelheid.  Onder die snelheid willen ze geen tv leveren omdat ze dan veel te bang zijn voor problemen. Ik weet niet of 13 mbit onder die grens ligt.


Wat is S.I.B.?

Sneller Internet Buitengebied.

Met de G4 versterker haal ik 50MB/sec. 

Dat heeft u dus al.


Je kunt tv nemen via NLziet. Als je een smart-tv hebt met die app. NLziet kan wel de extra 4G snelheid benutten. 

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-nlziet/

http://nlziet.nl/

 


Voor dat adres staat een actuele beschikbaarheid via koper ;

Technologie

Internet Snelheid

Koper/DSL

13 Mbit/s

 

 

Hallo @mcbus, met 13Mbit/s kun je gebruik maken van 1 aansluiting voor interactieve televisie. Daarnaast kun je gebruik maken van Digitenne. Dat is ook van KPN.  Er zijn dus 2 opties om tv via KPN te gebruiken. 


Met 1 interactieve tv ontvanger van KPN krijgt u ook toegang tot de tv app op de smarttv. Dat is dan een optie voor een 2de tv in huis. Bijvoorbeeld in de slaapkamer. De app op de smarttv maakt wel gebruik van de extra snelheid die het 4G modem bied.