Skip to main content

Als ik wissel gaat mijn pluspakket er uit en komt Fox Sport er in. Prima, maar de complete kosten van Fox komen op mijn rekening. Ik dacht dat je ze kosteloos kon wisselen? Klop toch?

 

Hallo @Jaap73,

Als KPN Compleet voordeel wel. Je dient dat het pakket te wisselen via de ontvanger onder het kopje '’KPN Compleet'’ en dan wisselen.  De bedragen worden op de factuur eerst in rekening gebracht en daarna direct weer gecrediteerd. Mocht dit niet niet zo zijn dan gaat er het e.e.a. niet helemaal goed. 


Welkom op ons Forum @Jaap73! Ik begrijp dat je gebruik maakt van KPN Compleet en het voordeel wil wijzigen van het Pluspakket naar Fox Sports. Dit heb je inmiddels gedaan, maar nu worden er kosten voor het Fox Sports pakket in rekening gebracht. Klopt dit? Staat er op de factuur niet direct een vergoeding onder zoals @ChrisWissink aangeeft? 

Als je er niet uitkomt dan kijk ik graag met je mee. Kun je in dat geval jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk invullen? Zodra je dit gedaan hebt mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan ga ik voor je aan de slag.   


Reageer