Skip to main content

Sinds 3 weken KPN TV+ en het is om te huilen.

  • Dagelijks groen scherm bij opstarten. (ja, ik gebruik de meegeleverde kabels en heb 3 andere geprobeerd. Ook HDMI poorten gewisseld tot ik een ons woog)
  • Audio valt regelmatig weg
  • Te ‘snel’ zappen geeft een vastloper
  • Vooruit en achteruit spoelen werkt zelden tot nooit
  • Beeld en audio bij programma’s terugkijken is abominabel slecht
  • Beeld en geluid-instellingen zijn bij elke opstart weer terug bij initiële instellingen
  • De gids is een onoverzichtelijke warboel en zorgt ook voor het verlaten van het actieve programma
  • Box valt soms totaal weg; zowel draadloos als bedraad

Ben benieuwd wanneer dit product de BETA fase voorbij is en echt als goed product actief aangeboden kan worden. Dit is een absolute aanfluiting. 

@Ahendrikse 

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12?

Ik lees bedraad, dus geen DVS of zo ertussen, als ik het goed leest.

De HDMI kabel moet wel een 4K HDMI kabel zijn, als er een 4K tv aanhangt. 

 

Hoe oud is de tv? 


Hi Joop, De TV is 1,5 jaar oud en de HDMI kabel is de door KPN meegeleverde. Inderdaad geen DVS. Draadloos of bekabeld maakt geen verschil in ellende helaas


@Ahendrikse 

 

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (KPN medewerker) het voor je ankijken.

I.v.m. drukte kan dit een paar dagen duren. 


Hoi @Ahendrikse, welkom op ons forum!
Bedankt voor je feedback, we zijn druk bezig deze issues op te lossen. We hebben hier ook een paar handige topics over:

In onze product updates kun je meer vinden over de laatste updates van de TV+ ontvanger.

 


Hi Thomas,

 

Wat heb ik hier eigenlijk aan? Alles wat je vermeld staat op het forum dus waarom dat herhalen. Ik wil gewoon een werkend product en dit is werkelijk te beschamend voor woorden. Elke dag moet ik de de boxen herstarten. Dat is niet normaal voor een dienst waarvoor ik betaal. Elke dag loopt de box vast en vallen beeld en audio weg, dat is niet normaal voor een dienst waarvoor ik betaal. Elke dag is de kwaliteit van het beeld voor terugkijken om te huilen en dat is niet normaal voor een dienst waarvoor ik betaal. En zo is er nog veel meer absoluut niet in orde. Ik wil dat jullie dit oplossen. Dat zal niet gaan met dit verschrikkelijk slechte product. Dus wil ik een andere oplossing.

Jullie zijn bekend met het feit dat heel veel mensen problemen ervaren. Het wordt dus tijd deze mensen tegemoet te komen.

Ik hoop snel wat te horen.


Mijn probleem is hetzelfde als Ahendrikse.

Het liefste ga ik terug naar onze oude tv box.

Nooit geen problemen mee gehad.

Het enige wat mij dit oplevert is een kwade echtgenote die haar favoriete serie niet goed kan volgen omdat de De  TV box + om het kwartier terug gaat naar het home menu of weer eens vastloopt.

Dus als er iemand van KPN dit leest stuur mijn oude box terug!