Skip to main content

Wij hebben sinds kort de tv+ ontvanger en kunnen daarom onze Italiaanse series niet meer volgen. Wij hebben de teletekst van de RAI nodig voor deze ondertiteling, maar deze is onvindbaar. Voelt als n stap terug dit. 

Goedemorgen @ButerE en welkom hier op ons forum :)

Hier is gelukkig een oplossing voor en daarvoor wil ik je vragen om dit artikel op onze kennisbank eens door te nemen! Hier wordt stap voor stap uitgelegd hoe je de ondertiteling in kunt stellen op de nieuwe TV+ ontvanger. Laat je ons weten of dit is gelukt?


Goedemiddag JanZ,

excuses voor mijn late reactie.

De Rai biedt haar ondertiteling aan via teletextpagina 777 en heeft dus geen ondertiteling in haar programma’s die je aan of uit kunt zetten (misschien wel sporadisch, maar niet in de programma’s die wij volgen).

Het is met niet gelukt met de KPN Tv+ en heb deze ontvangers dan ook weer retour gestuurd.

Het voelt als een stap terug wanneer zaken die standaard op ‘oude’  ontvangers worden geleverd op de nieuwe niet meer zijn terug te vinden.

Daarnaast is mijn ervaring dat de nieuwe ontvangers trager werken (vooral het geluid) dan de ‘oude’.

Wij zijn hier blij dat we de ‘oude’ ontvangers weer hebben aangesloten.

 

Groet,  Eddy


Maar de oude ontvangers worden binnenkort geblokkeerd lees ik hier en daar in de topics…

Ik ben benieuwd hoe dit dan gaat.


Had dit nog niet meegekregen, maar ben ook heel erg benieuwd.

Het is voor ons een must dat dit werkt.

We zijn tevreden over tv van KPN (met de oude ontvangers dan), maar dit zou voor ons wel reden zijn om over te stappen


En dat overstappen zou het eerste jaar nog niet kunnen.