Skip to main content

Ik ben een nieuwe klant.. op de tv box van de slaapkamer staat 15p? 

 

Heb m aangesloten op het super wifi punt.

 

Kan iemand me helpen? 

admin: eigen topic aangemaakt

Brand de SuperWiFi netjes groen?


Ik ben een nieuwe klant.. op de tv box van de slaapkamer staat 15p? 

 

Heb m aangesloten op het super wifi punt.

 

Kan iemand me helpen? 

admin: eigen topic aangemaakt

"15p” wil zeggen 15%. Dat is de status van het inladen van de software. Hoe heb je de SuperWiFi aangesloten op de ExperiaBox? Via Wi-Fi: KPN ondersteunt formeel niet het aansluiten van ontvangers via Wi-Fi. Het zou zo maar kunnen dat je signaal niet sterk genoeg is. Ondersteund worden alleen een vaste UTP-kabel of een Draadloze VerbindingsSet (DVS, niet echt draadloos want werkt via de netspanningskabels via de wandcontactdoos), maar ook met die laatste is een goede verbinding allerminst zeker.


Zijn de Superwifi’s wel al geinstalleerd?

Als je de Superwifi boven aanzet, heeft hij zeker 5 minuten nodig om op te starten, en verbinding te krijgen met de andere Superwifi. Na die minuten moet de Superwifi groen blijven branden. Kabeltje tussen Superwifi en tv ontvanger zou dan gewoon moeten werken.

 

Dus, welke kleur brand die Superwifi boven?


Hallo @K3lvin, welkom! Ik ben ook benieuwd naar een antwoord op de vragen die hierboven gesteld zijn. Welke kleur brandt de SuperWifi? En hoe heb je die aangesloten op de Experia Box? Op welke verdieping staat de Experia Box en heb je op andere verdiepingen ook nog Super Wifi punten staan?