Skip to main content

Graag wil ik mijn ongenoegen uiten over de onvoorstelbare slechte kwaliteit van de kpn app op apple.

het streamen van tv naar de televisie werkt echt voor geen meter.

enkele issues!

als ik de kabel van Apple gebruik van usb naar HDMI krijg ik of een heel klein beeldje op de tv of helemaal niets. (Meestal niets)

als ik, de Google Dongel gebruik reageert de app veelal helemaal niet, en krijg ik dus niets op tv

als ik wel iets krijg en de app afsluit gaat de streaming gewoon door. Zelfs als ik de kpn app volledig heb afgesloten.

alleen de iPad hardware afsluiten en op nieuw opstarten helpt dan.

Regelmatig reageren knoppen niet op touch.

Vaak onverklaarbare meldingen dat ik kpn code moet invoeren.

enz enz

ik verbaas mij echt over zo een slechte kwaliteit app.

YouTube en Netflix werken perfect.

ik begin een beetje klaar te zijn met de kwaliteit van kpn.

de laatste update van de de onder heeft de zaak zeker niet beter gemaakt. Ook die is traag en onlogisch.

Hoi @Gerard1102, welkom. 

Je geeft aan problemen te hebben met de ITV app op een iPhone of iPad? Heb je die app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En je streamt met een kabeltje? Al eens een Chromecast overwogen? Daar werkt de app perfect mee samen. Of bedoel je daar de Google Dongel mee?

Mocht het opnieuw installeren niet werken, kun je vertellen welke versie je van de app hebt? En op welk apparaat met welke iOS?


Versie 7.1.2.

als ik de Apple kabel gebruik krijg ik een klein beeld op e tv.

bij andere programma’s werkt dat wel goed.

ik heb ook de Google chromecast, dat werk wel maar ook niet helemaal zonder problemen.

Regelmatig blijft het beeld zwart, dan een paar keer op pauze en play drukken start het wel.

Ik gebruik de app op een iPad pro met het iOS 14.0.1.

opnieuw installeren al eens geprobeerd maar gaf geen verschil.

dank voor je reactie.

groetjes Gerard 


Via de Apple kabel kun je dus wel andere apps goed op de tv kijken, behalve die van ons? Via Chromecast gaat het ook niet soepel? Heb je deze wel al eens opnieuw ingesteld? 

En als je via de app op de iPad kijkt, dan heb je verder geen problemen? Dan werkt alles goed?


Ja via zowel het Apple kabeltje als chromecast werkt bv Netflix prima.

op de iPad zelf kijken werkt het over het algemeen wel goed. Doe ik niet zo vaak.

we gebruiken de app eigenlijk alleen als we op vakantie zijn en in een huisje of hotel zitten.


Hoi @Gerard1102 

Als je TV Bluetooth ondersteund dan heb je Chromecast of wat dan ook niet nodig.
Druk op het icoontje in de rode cirkel en kies je TV.
Het wordt dan perfect afgespeeld, mits je TV en je iPad dezelfde wifi-verbinding hebben.

Update:
Zie je het icoontje niet tik dan even op het beeld en het verschijnt weer even.


Als je TV Bluetooth ondersteund dan heb je Chromecast of wat dan ook niet nodig.
Druk op het icoontje in de rode cirkel en kies je TV.
Het wordt dan perfect afgespeeld, mits je TV en je iPad dezelfde wifi-verbinding hebben.

Waarom moet de TV dan bluetooth ondersteunen, Airplay loopt toch volledig via wifi mag ik hopen.

Overigens ondersteunt de iTV app van KPN alleen Airplay 2.

 


Je hebt gelijk @wjb ik haalde even 2 dingen doorelkaar, de wifi verbinding is voldoende.
 


Via de Apple kabel hoort het ook niet te werken. Dit is niet geïntegreerd in de app. En welke Chromecast heb je? Welke versie? En met goed internet moet deze gewoon werken. Werkt bij mij in ieder geval perfect. En werkt Airplay zoals huistijger aangeeft?Â