Skip to main content

Hoi!

Is het mogelijk om de beeldkwaliteit van de iTV app (op mijn LG tv) in te stellen? De reden voor mijn vraag is dat er een groot verschil zit in de kleurtemperatuur tussen de iTV app en alle andere apps.  De iTV app is behoorlijk warm ingesteld en het verschil met de kleuren van de Arris VIP 5202 set top box durf ik zelfs gigantisch te noemen.

 

Alvast bedankt voor het meedenken!

 

Met vriendelijke groet,

Michel

 

 

Hi Michel, welkom op het forum. 

Dit is niet mogelijk. Ik lees dit echter voor het eerst. Om een iets beter beeld te krijgen; zou je hier 2 duidelijke foto's willen plaatsen van dit verschil? 


Hoi Alex_P!

 

Dank je wel. Ik heb direct de camera erbij gepakt in een poging dit vast te leggen, maar guess what? Ik krijg het probleem niet gereproduceerd. :sweat_smile:

 

Ik heb de app wel moeten updaten - wellicht dat daar de oplossing in zat. Het is in elk geval opgelost en daar ben ik heel blij mee. 

 

Met vriendelijke groet,

Michel 


Haha, wat fijn! Met andere woorden: alles ok nu?


Jazeker, ik ben helemaal blij. :grinning:


Nou, fantastisch! :smiley:


Beste KPN ik ben van ziggo naar KPN gegaan ivm slechte WiFi ziggo dat is nu helemaal top bij KPN maar me beeld is rond uit slecht van de iTV box de keuren zijn totaal anders en hoe ik het ook instel je krijgt het niet goed het is een fletse keur niet natuurlijk op de 4K oled Philips aub een oplossing Mvg esvsven


Waar heb je op jouw TV ontvanger de beeldkwaliteit op ingesteld staan?

Als je een VIP5202 hebt, staat HDR dan uit of aan?


Hoi wjb ja deze stond nog aan is nu uit en is na nieuwe instelling op tv zeker weten beter bedankt voor de info vg esv


Het is een bekend fenomeen dat het beeld flets wordt als HDR aan staat terwijl de zender/film geen HDR zender/film is. Ook op mijn Sony KD-43XD8305 ervaar ik dat fenomeen. Ik heb HDR op "auto" staan, er vanuit gaande dat HDR alleen bij zenders/films met HDR ook actief zal zijn.