Skip to main content

Goedemorgen. Toen ik vanmorgen in alle rust het nieuws wilde kijken bleek de Android ITV app het niet meer te doen (crash na selecteren tv zender en ook terugkijken)  op mijn primaire telefoon (Sony Xperia XZ Premium met android 9). App verwijderd, opnieuw geinstalleerd, gereboot... Maar geen succes. Mijn HTC U Ultra met custom Lineage OS 17.1 rommetje geprobeerd maar de app heeft het zelfde euvel op dit toestel. Ik zag dat de app recent een update heeft gehad naar 6.5.9.1, maar die lijkt dus issues te hebben bij mij. Graag wil ik de vorige versie herinstalleren maar vind zo 1,2,3 alleen apk's op sites waar ik niet zo'n vertrouwen in heb. Bieden jullie de mogelijkheid een betrouwbare apk te sideloaden/installeren van de vorige versie? Die werkte vrijwel vlekkeloos bij mij. Alvast dank voor de reactie en oplossing 😀

Het werkt weer naar behoren! Probleem was overigens zowel via KPN Wifi als 4G, maar nu niet meer relevant.


Welkom hier @famvdvalk. Fijn dat het inmiddels weer is opgelost. Kan het ook niet gelijk verklaren, maar gelukkig hoeft dat nu ook niet echt meer. Als er nog eens vragen zijn, ben je welkom.


mijn itvapp loopt vast, en crasht. Had ik bij telfort nooi geen last van. Wie heeft de oplossing? 


Welke versie van de iTV app staat op jouw telefoon of tablet?

Wat is het merk en type van jouw telefoon of tablet?

Heeft de iTV app eerder wel goed gewerkt op die telefoon of tablet?


mijn versie van de app is 6.5.11.1

mijn telefoon is gaaly grand prime van samsung. Heeft vanaf begin dat ik ben overgestapt naar kpn( vorige week) slecht gewerkt.

 


sorry tikfoutje..galaxy bedoelde ik


Welke versie van Android staat op die Galaxy Grand Prime?


5.1.1  wjb


Dan geef ik het woord graag over aan een medewerker van KPN. :wink:


Dubbel https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/itvapp-loop-vast-crasht-492263#post930936