Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb sinds kort KPN Glasvezel internet. Een Hussel abonnement van 200mb/sec. Nu wil ik graag de ITV app gebruiken op mijn Samsung Smart TV. Kan dat? 

Ik wil geen extra TV ontvanger kastje. Gewoon alleen TV kijken via het internet.

Moet ik mijn internet abonnement aanpassen, een TV abonnement toevoegen?

 

Groeten,

 

Franco Spunia.

Uit welk bouwjaar komt jouw Samsung smart TV?


Bouwjaar 2019


Beste @Spunia 

Zo’n app is leuk, maar er zijn ook nadelen aan die app:

  • Mindere beeldkwaliteit; m.n. opnamen (op een groot scherm moet je de decoder ‘willen’ gebruiken; zeker met glasvezel)
  • Geen Duitse Zenders
  • Geen pluspakket on demand aanbod (niet te benaderen)
  • Geen Videoland aanbod beschikbaar (ook al heb je het pakket)
  • Geen teletekst
  • en dus ook geen 888 ondertiteling
  • Geen regionale zenders/lokale tv-zender
  • Geen erotische zenders (ook het pakket niet als je dat hebt)
  • Geen radiozenders
  • Uiteraard ook geen apps binnen de app (Netflix, Amazon, Youtube en verder wat onder Apps op TV in de decoder zit)

En met zo’n TV ontvanger kun je veel meer! 😉


Welkom op het forum @Spunia!

Als je een Samsung tv uit 2019 thuis hebt staan, is die geschikt voor de iTV app. Je kunt de app gebruiken, als je interactieve tv toevoegt aan je internet abonnement. Je zult hoe dan ook een interactieve ontvanger van ons krijgen, maar hoeft die niet te gebruiken als de app je voorkeur heeft :slight_smile:

Ik zie dat @Dennis Schreve je al uit heeft gelegd welke voordelen het kijken via een tv-ontvanger heeft ten opzichte van kijken via de app. Hier wil ik graag nog aan toevoegen dat de ontvanger die je van ons gaat krijgen, vrij klein is en aan de achterkant van je tv bevestigd kan worden. Hij kan dus mooi uit het zicht opgehangen worden :smiley:

Op het moment dat je tv toevoegt aan je abonnement en het installatiepakket met de ontvanger binnenkrijgt, kan je altijd nog even bekijken of je het liefst de app gebruikt of tóch voor de ontvanger met alle extra opties gaat. Het toevoegen van tv aan je abonnement, kan via je MijnKPN account!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Thanx voor de reacties. 
 

Het is geregeld. 
 

 


Top, graag gedaan!