Skip to main content

Ook op de TV app vallen er zenders uit. Je krijgt dan de melding Sorry...Kan de video niet laden, probeer het later op nieuw.šŸ¤”

Betreft dus de TV app. Inmiddels ook het KPN kasje tv+ losgekoppeld en voor een maand of 6 opgeborgen in de kast. Ben erĀ  inmiddels wel klaar mee met al die storingen.

Je doet jezelf tekort.Ā  Inmiddels zijn er diverse updates geweest voor de tv box.Ā  De beeldkwaliteit is 10x beter dan de app.Ā 


Klopt @hyllanĀ 

Naar aanleiding van je opmerking wilde ik testen. En zet bbc 2 aan en de app zit volkomen vast op een stilstaand beeld! Niets meer mee te doen. Samsung Tizen.Ā 

Kan wel terug naar hdmi 1 met ontvanger. Maar als ik weer naar de app ge weer dat stilstaande beeld.Ā 


Je kunt het kastje wel in de kast zetten, maar je betaald Ā er wel voor elk maand. Maar ik begrijp je volkomen. Het is een grote puinhoop aan het worden. Niet op willen starten, synchronisatie problemen die niet van de lucht zijn, nog steeds geen ā€œAutomatischā€ bij HDR, moet nu het beeld op continue HDR zetten, geloof me dat ziet er niet uit opĀ mā€™n LG NanoCell heb wel een abonnementen bij Netflix daarvoor, kan het dus nog steeds niet gebruiken, StereoPCM bij het terugkijken of uitgesteld kijken ipv Dolby 5.1 om over het af en toe uitvallen van het geluid nog maar te zwijgen.

Ik vind het nogal wat. Inderdaad het geld niet waard op deze manier.Ā 


Laten we het in dit topic bij het onderwerp houden (titel). Het niet starten van streams in de smart-tv app.

Alhoewel dat nu weer werkt. Vermoedelijk week men massaal uit naar de app door de storing op de 2952, 5202, 2260.

En dan raakt de app weer overbelast.Ā 


Niet alle Tv+ ontvangers werken naar behoren ondanks alle updates .hier ook zelfde probleem de ene werkt wel ander niet.
Als je iTV app direct wil laten opstarten ( Android ). wanneer je je Tv aanzet kan je een boot app gebruiken,
Playstore > Projectivy Launcher .
Ik weet niet of een boot app werkt op andere besturingssystemen


@Eric_Ā Zal het zelf maar even vermelden. De TV app werkt weer.šŸ˜‰


Laten we het in dit topic bij het onderwerp houden (titel). Het niet starten van streams in de smart-tv app.

Alhoewel dat nu weer werkt. Vermoedelijk week men massaal uit naar de app door de storing op de 2952, 5202, 2260.

En dan raakt de app weer overbelast.Ā 

Je hebt gelijk, ik heb het over een andere box.Ā 
Sorry niet goed gekeken.Ā