Skip to main content
Beantwoord

iTV app geplande opnamens vreemd weergegeven

• November 12, 2020
  • 10 reacties
  • 127 keer bekeken

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11

De logica om opnames in te plannen ontgaat mij. 
Je plant bijvoorbeeld 2 films in en het staat op de iTV app nogal onlogisch bij elkaar onder 1 (film) naam gepropt.

Ook de benaming ‘afleveringen’ is niet logisch. Er lijkt geen onderscheid tussen series en op zich staande films gemaakt te worden. 

Beste antwoord door Erik van KPN

De iTV mensen hebben het probleem inmiddels ook weten te reproduceren. Dus ze zijn bezig om te kijken wat  dan precies de onderliggende oorzaak is. Hopelijk hebben ze het snel gefixt. In de tussentijd kun je dan beter via de ontvanger of de website inplannen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 17, 2020

Dit is wel vreemd, Anneke. Hij zou dit ook gewoon als twee opnames moeten laten zien. We zijn een aantal dagen verder. Wordt het nu wel goed getoond, of zie je nog steeds als ‘afleveringen’ staan?

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 17, 2020

Dit is wel vreemd, Anneke. Hij zou dit ook gewoon als twee opnames moeten laten zien. We zijn een aantal dagen verder. Wordt het nu wel goed getoond, of zie je nog steeds als ‘afleveringen’ staan?

Haai @Erik_ , 

Helaas, nog hetzelfde euvel

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 19, 2020

Bijzonder. Ik heb het doorgespeeld richting de itv mensen, ik kom er op terug. :thumbsup_tone1:

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 19, 2020

Bijzonder. Ik heb het doorgespeeld richting de itv mensen, ik kom er op terug. :thumbsup_tone1:

Alvast bedankt :thumbsup:

wjb
Wijsgeer
  • November 19, 2020

Is dit alleen op jouw iPhone of wordt het ook zo vreemd weergegeven op https://tv.kpn.com?

Op mijn Android telefoon en tablet in ieder geval niet repdroduceren.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 19, 2020

Is dit alleen op jouw iPhone of wordt het ook zo vreemd weergegeven op https://tv.kpn.com?

Op mijn Android telefoon en tablet in ieder geval niet repdroduceren.

Vooralsnog alleen opgevallen op mijn iPhone met de laatste update van de app.  

Zal er straks even online naar kijken @wjb 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 19, 2020

Wanneer ik het via de webomgeving vanuit de gids inplan, zie ik het online en via de app normaal weergegeven:

Plan ik het via de app in, via films op TV staat het bij elkaar 'gepropt' zoals in de eerdere berichten.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 19, 2020

Het maakt via de app, versie 7.2.3 niet uit of er vanuit de gids, of films op tv wordt ingepland.
Het staat er vreemd in zoals eerdere berichten. 

Via de online iTV website wordt het wel normaal weergegeven. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 23, 2020

De iTV mensen hebben het probleem inmiddels ook weten te reproduceren. Dus ze zijn bezig om te kijken wat  dan precies de onderliggende oorzaak is. Hopelijk hebben ze het snel gefixt. In de tussentijd kun je dan beter via de ontvanger of de website inplannen.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 23, 2020

Ah, dat is mooi 👍

Bedankt @Erik_