Skip to main content

De logica om opnames in te plannen ontgaat mij. 
Je plant bijvoorbeeld 2 films in en het staat op de iTV app nogal onlogisch bij elkaar onder 1 (film) naam gepropt.

Ook de benaming ‘afleveringen’ is niet logisch. Er lijkt geen onderscheid tussen series en op zich staande films gemaakt te worden. 

 

 

Dit is wel vreemd, Anneke. Hij zou dit ook gewoon als twee opnames moeten laten zien. We zijn een aantal dagen verder. Wordt het nu wel goed getoond, of zie je nog steeds als ‘afleveringen’ staan?


Dit is wel vreemd, Anneke. Hij zou dit ook gewoon als twee opnames moeten laten zien. We zijn een aantal dagen verder. Wordt het nu wel goed getoond, of zie je nog steeds als ‘afleveringen’ staan?

Haai @Erik_ , 

Helaas, nog hetzelfde euvel
 

 


Bijzonder. Ik heb het doorgespeeld richting de itv mensen, ik kom er op terug. :thumbsup_tone1:


Bijzonder. Ik heb het doorgespeeld richting de itv mensen, ik kom er op terug. :thumbsup_tone1:

Alvast bedankt :thumbsup:


Is dit alleen op jouw iPhone of wordt het ook zo vreemd weergegeven op https://tv.kpn.com?

Op mijn Android telefoon en tablet in ieder geval niet repdroduceren.


Is dit alleen op jouw iPhone of wordt het ook zo vreemd weergegeven op https://tv.kpn.com?

Op mijn Android telefoon en tablet in ieder geval niet repdroduceren.

Vooralsnog alleen opgevallen op mijn iPhone met de laatste update van de app.  

Zal er straks even online naar kijken @wjb 


Wanneer ik het via de webomgeving vanuit de gids inplan, zie ik het online en via de app normaal weergegeven:

 

 

Plan ik het via de app in, via films op TV staat het bij elkaar 'gepropt' zoals in de eerdere berichten.

 


Het maakt via de app, versie 7.2.3 niet uit of er vanuit de gids, of films op tv wordt ingepland.
Het staat er vreemd in zoals eerdere berichten. 

Via de online iTV website wordt het wel normaal weergegeven. 


De iTV mensen hebben het probleem inmiddels ook weten te reproduceren. Dus ze zijn bezig om te kijken wat  dan precies de onderliggende oorzaak is. Hopelijk hebben ze het snel gefixt. In de tussentijd kun je dan beter via de ontvanger of de website inplannen.


Ah, dat is mooi 👍

Bedankt @Erik_