Skip to main content

Mijn Samsung Tab 10.1 moest ik vervangen wegens het niet meer krijgen van beveiligings updates. Door de centrale computer van mijn werkgever werdenmijn zakelijke apps in quarentaine gezet. Dus maar een nieuwe tablet.

Ik heb nu een Samsung Galaxy Tab A7 (T505) werkt prima maar de KPN app is een drama. Hapert constant. Bij een voetbalwedstrijd vraag je af waar de bal is of waar deze ineens vandaan komt. 

Aan de wifi kan het niet liggen, mijn vorige tablet deed het prima hierop. Down is 279,5 en Up 319,3. Gemiddelde van 3 metingen.

Overige betaalzenders zoal prime en Netflix doen het prima.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @hobby1954. Wat vervelend dat het beeld constant hapert. Dat is zeker niet de bedoeling. Heb je jouw tablet al opnieuw opgestart en de iTV app voor Android al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Verder ben ik benieuwd of je de mogelijkheid hebt om het op een andere apparaat te testen. Ik hoor graag van je!


Hoi Vikash, de basis had ik al uitgevoerd, herinstallatie etc. Ook aanpassing van helderheid werkt niet. Op mijn vorige tablet (zie mijn eerste  melding/vraag) had ik geen problemen. Ook de tablet van mijn vrouw, Lenovo, kent geen problemen. Bij zoeken zag ik al dat kpn en ziggo problemen hebben met de Samsung tab A7.  Verbeterd of gewijzigd besturingssysteem die de kpn app (nog) niet aankan?

Ik hoor graag van je. Mvg


@hobby1954 Hapert het beeld op verschillende zenders en heb je ook problemen bij het kijken naar bijvoorbeeld YouTube of Netflix?

Wil je ookalvast jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? 


Mijn profiel heb ik aangepast. Duurde even daar ik een paar dagen onderweg was.

Netflix, Videoland en You tube leveren geen problemen op. Ook niet de opgenomen programma's van KPN. Alleen de live programma's haperen. 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb dit zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling. Mijn collega's gaan het verder uitzoeken. :blush:


Is hier al een oplossing voor?

Ik heb dezelfde tablet via jullie aangeschaft en ervaar hetzelfde probleem.

Zoveel gehaper dat je niet normaal tv kan kijken…

 

 


Is hier al een oplossing voor?

@hobby1954 Is er inmiddels al contact met jou opgenomen en is het probleem inmiddels al verholpen? Zo ja, wat was uiteindelijk de oplossing? Wellicht verhelpt dat het probleem ook voor @Geoffrey_H. 


Er is wel contact geweest. Nog geen oplossing gehad. Op een gegeven moment deed mijn tablet het wel goed nadat ik wat instellingen gewijzigd had. O.a de cpu van (de spaarstand) 70% op 100% gezet. Toevallig belde een medewerker van de helpdesk, dit ook doorgegeven. Twee dagen later was het probleem weer terug.
Ik ben er wel achter gekomen dat als ik een vinger op het beeldscherm hield vloeiend beeld had.
Ik zet nu maar een stylespen in een hoek van het beeldscherm.