Skip to main content

Ook ik heb alles al geprobeerd maar blijf met een haperende app zitten op mijn ipad.

Dit is wat ik ondertussen heb geprobeerd:

Slapende apps op Ipad verwijzerd.

Ruimte op Ipad vrijgemaakt.

App opnieuw geinstalleerd.

Downstream snelheid tijdens haperen 30mbps.

Het stopt niet alleen maar springt ook steeds iets terug.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hallo @WimHarte, welkom op het KPN forum! Vervelend dat de iTV app zoveel haperingen geeft op de iPad, zeg. Dit kan meerdere oorzaken hebben, dus we zullen eerst moeten uitzoeken waar het probleem precies zit. Ik ga kijken of ik je hierbij kan helpen, maar heb daarbij wel jouw hulp nodig. Zou je de onderstaande vragen willen beantwoorden? Hier help je mij enorm mee!

  • Geven alle zenders problemen? Of ervaar je het probleem alleen bij bepaalde zenders? Welke zenders geven problemen?
  • Ervaar je deze problemen met Live TV of bij het bekijken van opnames of on demand content?
  • Ervaar je ook problemen met andere apps, zoals Youtube, op jouw iPad?
  • Hoe is de wifi snelheid op jouw iPad als je een speedtest doet? Je mag hier een screenshot van het resultaat plaatsen.
  • Heb je ook al geprobeerd om de kwaliteit van de iTV app op laag te zetten? Dit kan door op het tandwieltje te klikken als je een programma hebt geopend.

Naast de antwoorden op deze vragen, ontvang ik ook graag een aantal gegevens van je, zodat ik straks direct in het systeem een kijkje kan nemen. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.

Ik wacht je reactie af. :blush: