Skip to main content

Hallo,

Kan ik op Mijn KPN app Itv kijken van mijn eigen  KPN abonnement en ook van een ander adres met KPN abonnement  ?

Heb het adres ingevoerd maar krijg continu een foutmelding. 

Groetjes Serge 

Je kunt in heel Europa gebruik maken van de iTV app op tablet en telefoon.

Wat voor een foutmelding krijg je?


 


Welke link is dat dan?

Ik neem overigens aan dat je de iTV app gebruikt en niet de MijnKPN app.


WJB,

Ik wil 2 verschillende abonnementen op mijn app kijken en bij het openen van  het ander abonnement krijg ik deze foutmelding 


 


Ik kan het 2de abonnement ook niet verwijderen en opnieuw invoeren


Dus je wil geen iTV kijken maar een tweede abonnement aan jouw KPN ID koppelen, klopt dat?


Ik wil wel Itv kijken. 

Op het 2de abonnement heeft mijn moeder ESPN . Wat ikzelf niet heb En die wil ik kijken


Ik wil wel Itv kijken. 

Dan zal je in de iTV app moeten uitloggen om vervolgens met het abonnementsnummer van jouw moeder weer in te loggen.


Ga ik proberen


WJB,

Ik wil 2 verschillende abonnementen op mijn app kijken en bij het openen van  het ander abonnement krijg ik deze foutmelding 

Je moet ook geen ander abonnement openen. Je voert enkel in de ITV app de juiste gegevens voor interactieve televisie in en je kunt ESPN kijken. 


WJB,

Ik wil 2 verschillende abonnementen op mijn app kijken en bij het openen van  het ander abonnement krijg ik deze foutmelding 

Je moet ook geen ander abonnement openen. Je voert enkel in de ITV app de juiste gegevens voor interactieve televisie in en je kunt ESPN kijken. 

Toch zal @Serge1971 op het abonnement van zijn moeder moeten inloggen om ESPN te kunnen kijken, hij heeft zelf immers geen ESPN pakket.