Skip to main content

Hier op een IPad Pro van 2020 hetzelfde probleem. Ik heb dit probleem de laatste maanden, daarvoor ging alles goed.

Ik heb ook de Ziggo app op deze ipad daar werkt alles wel prima. Ligt dus duidelijk aan de app van KPN. 

Ik haal gewoon 200/200 op deze IPad. Daar zit het dus ook niet in.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hi @Ad9je! Wat zie je precies? Komt de app wel naar voren? Lukt het wel streams te laden? Of wil de app niet opstarten?

Wil je ook laten weten welke IOS versie op de iPad draait? En welke versie van de TV App staat op de iPad?

 


Ik kan de app gewoon opstarten. 

Stream start normaal, maar na enige tijd (minuut/minuten) springt het beeld terug. Dit laatste herhaalt zich regelmatig en soms gaat  de stream niet meer verder en eindigt dit in een zwart scherm.

IPadOS 16.4.1 (laatste versie)

App = AppleIpad 8.11 (laatste versie)

 

Verder geprobeerd, maar heeft niets opgeleverd:

-Opnieuw opstarten van de IPAD.

-Cache van IPAD geleegd.

Ik kijk nu regelmatig via de Ziggo app. Daar werkt alles normaal. In die app kun je ook direct een programma dat net afgelopen is terugkijken. Via KPN app eerst 30 minuten wachten. Dit laatste vind ik ook minder aan de KPN app.


@Ad9je wil je in dat geval ook je profiel aanvullen? Ik zie niet direct een reden waarom het niet werkt. Laat hier weten wanneer je je profiel hebt ingevuld. Dan zet ik het door naar de technische dienst. 


Bram,

 

Profiel is aangepast.

 

groet


Bram,

Probleem is opgelost.

Ik heb het modem gereset.

Ad

 


@Ad9je blij dat het is opgelost! Ik zal het topic op beantwoord zetten. 🙂