Skip to main content

Wij kijken inmiddels zo’n 1,5 jaar tv via de iTV app op onze Samsung tv. Bijna dagelijks moet ik de stekker uit de tv trekken omdat de iTV app is vastgelopen. Hopend op een update lang geduld gehad. Maar helaas. De uitgebreide recente update van iTV biedt geen soelaas. Zijn er meer mensen die last hebben?

Is het probleem bekend bij @kpn 

ifso wanneer kunnen we een oplossing verwachten?

Van harte welkom op ons forum @MarcelvdBroek!

Gebruik je de Smart TV App op jouw Samsung tv, dus gebruik je geen tv-ontvanger bij je televisie? Zo ja, welk type en van welk jaartal is jouw televisie? En helpt het als je de Smart TV app verwijdert en opnieuw installeert?


Dag @Alexandra 

 

Het gaat om een samsung frame series 43. De TV is gebouwd in 2019. Het helpt niet door de app opnieuw te installeren. Al diversen keren gedaan, maar zonder resultaat. Om de KPN app (we gebruiken inderdaad geen ontvanger) weer te kunnen gebruiken, met de stekker uit de tv gehaald worden zodat de tv volledig kan herstarten.

 

gr. Marcel


@MarcelvdBroek Dat is goed om te weten, dankjewel voor deze info. Als dat allemaal niet helpt kijken we verder. Kan je je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, en geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan?


@Alexandra seintje ;-)


@MarcelvdBroek Top! :blush: Ik heb een melding voor je aangemaakt en doorgezet naar de Technische Dienst. Zij starten het onderzoek en nemen contact met je op zo gauw ze meer weten. Ik verwacht dat dat binnen enkele werkdagen gebeurt. Ik hoor graag van je hoe het is afgelopen, laat het ook gerust weten mocht je intussen vragen hebben.


@Alexandra Dank je wel! Ik houd je op de hoogte!


@MarcelvdBroek Ik zie dat de Technische Dienst een poging heeft gedaan om je te bereiken, maar je niet te pakken kreeg. Ik zie in de notitie ook staan dat ze benieuwd zijn naar hoe de tv met internet verbonden is: met een internetkabel of via WiFi. Ik verwacht dat ze snel weer een poging doen om contact met je op te nemen.


Dag @Alexandra, klopt ik was de afgelopen 2 dagen slecht bereikbaar. En heb ze jammer genoeg gemist
De tv is aangesloten via cat6 kabel. Heb eventuele mogelijke problemen van het netwerk al - tot zover mijn kennis- al proberen te elimineren. Ik zal niet verbaast zijn als het een combinatie van problemen is. Aan het netwerk of de verbinding zal het in zoverre niet liggen, dat andere apps op de tv goed functioneren. Maar het lijkt wel alsof de KPN app bij een kleien hiccup in de connectie in de war raakt en geen connectie meer weet te maken met als gevolg dat ik de tv volledig uit moet zetten. Overigens gaat het de laatste dagen best goed.


@MarcelvdBroek Dat kan gebeuren natuurlijk. Dank voor de info! Ik heb een ietsje beknoptere versie van jouw uitleg (in verband met maximum aantal tekens :sweat_smile: ) toegevoegd aan de melding die open staat bij de Technische Dienst. Ik verwacht dat ze snel een nieuwe poging doen om contact op te nemen.