Skip to main content

Beste KPN, hoe gaan we dit probleem oplossen.

Ik heb ook deze tv ontvangen als nieuwe klant. 

Deze Philips TV 43PUS7607 (2022) gaf de doorslag op klant te worden bij KPN.

Groet Leo

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @korsal1959, op die tv kan de app inderdaad niet geïnstalleerd worden. De app is beschikbaar op tv’s van Samsung & LG uit 2017 of nieuwer en op tv's die op Android dragen. 

Voor meer informatie over de Smart TV app kan je dit artikel bekijken: 

 


Hallo Jasper 

Hoi @korsal1959, op die tv kan de app inderdaad niet geïnstalleerd worden. De app is beschikbaar op tv’s van Samsung & LG uit 2017 of nieuwer en op tv's die op Android dragen. 

Voor meer informatie over de Smart TV app kan je dit artikel bekijken: 

 

Hallo Jasper, vreemd is wel dat hij in de winkel werd aangeboden dat je WEL KPN kan kijken met de KPN App🤔.

Zeer slechte voorlichting dus en nu zit ik aan het abonnement vast.🤨

 


Dit is gewoon een stomme fout van de marketing afdeling. Die hebben gewoon niet goed opgelet. 


Dat heeft niets te maken met de marketing afdeling, degene in de winkel die zei dat het kon heeft het dan blijkbaar helaas onjuist genoemd. Met een tv-ontvanger of met een Chromecast (en de app op je telefoon/tablet) kan je daar wel op kijken.


Mijns inziens zou KPN nooit een actie moeten houden met een gratis tv waarop hun eigen app niet werkt. 

Als KPN dat toch doet, dan beschouw ik dat als een fout. Een grote blunder. 


Maar waarom zou je via de app willen kijken, als je dus een TV ontvanger hebt ontvangen?

App is prima voor op je PC/tablet /telefoon, maar beeld kwaliteit van de tv ontvanger is beter. Dit is meer een monitor die toevallig wat apps heeft en daardoor smart heet, maar is gewoon een dom apparaat.


Eh, wacht even. Wanneer ben je abonnee geworden? Na 23 januari?

Dan heb je er gewoon de Android-TV ontvanger KPN TV+ DIW7022 bij toch?

En anders de Arris VIP5202. TV kijken, Netflix, Videoland, HBO, Amazon Prime, Youtube, NPO, …

Met DIW7022 en Arris VIP5202 kijk je in de beste kwaliteit. Veel beter dan die via de app.


Zo'n gratis tv is een prachtig model voor op de slaapkamer/bij kinders op de kamer. De beeldkwaliteit van de app is daarvoor dan prima.


Maar waarom zou je via de app willen kijken, als je dus een TV ontvanger hebt ontvangen?

App is prima voor op je PC/tablet /telefoon, maar beeld kwaliteit van de tv ontvanger is beter. 

Dit is vanuit KPN gezien natuurlijk geen argument. Want waarom ontwikkel je dan überhaupt een app voor op de tv?


@Barrycades 

Al eens een tv aan je laptop gehangen? Met de website op 1080p ingesteld een uitstekend beeld (op de 43 inch 4k/UHD getest voor geval ontvanger stuk gaat. Standaard heb ik een 32 inch FHD op de hdmi van de laptop).