Skip to main content

Ik heb in huis een iPad Air 2. Niet de nieuwste natuurlijk, maar nog wel functioneel.

Echter stoor ik me er enorm aan dat de iTV app zo tergend traag is! Scrollen door bijv. de TV-Gids is helemaal een No-Go. Tevens moet die ontzettend vaak laden en draait dat cirkeltje er weer. Erg storend allemaal. Op m’n iPhone 11 PRO, werkt de iTV app wel prima. 

De ziggo app werkt daarin tegen feilloos en lekker snel op de iPad .Ook niks laden ofzo. Het zit dus echt in de combinatie app en iPad. 

  • iPad Air 2 32gb
  • iOS 15.7 
  • iTV versie 7.5.4
  • verbonden met 2,4 & 5 ghz maakt geen verschil.

Herinstalleren en alles al geprobeerd.

Wat is de oorzaak, maar nog belangrijker… hoe gaat dit wel fatsoenlijk werken? Dit is echt vreselijk irritant.

 

Bedankt voor de hulp!

U bent helaas niet de enige met klachten over de app KPN Interactieve TV - App voor iPhone, iPad en iPod touch - AppWereld


Hoi @master51, dat is knap irritant als je even tv wilt kijken. 

Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens kijken wat ik er nog mee kan. Want je hebt het meeste al geprobeerd. Of het is uitgesloten waar het probleem ligt. 


Hoi @master51, dat is knap irritant als je even tv wilt kijken. 

Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens kijken wat ik er nog mee kan. Want je hebt het meeste al geprobeerd. Of het is uitgesloten waar het probleem ligt. 

Hoi Bart!

Bedankt voor je reactie.

Ik heb mijn gegevens aangevuld. Hoor graag van je!


Ik heb melding gemaakt bij de technische dienst. Zij gaan er verder naar kijken en zullen contact met je opnemen. Hoor graag van je als er contact is geweest. 


Ik heb melding gemaakt bij de technische dienst. Zij gaan er verder naar kijken en zullen contact met je opnemen. Hoor graag van je als er contact is geweest. 

Er is contact geweest! Helaas beschikten ze niet over een iPad Air 2 om het te testen, maar kwam er jammer genoeg op neer dat de iPad niet snel genoeg meer is, ondanks dat deze nog wordt ondersteund door Apple en kpn. Ook gaven ze aan dat er medio 23 een compleet nieuwe app komt. Misschien dat dat nog wat gaat helpen tegen die tijd.
 

bedankt voor je reacties en hulp! 


Graag gedaan. Mocht er weer iets zijn, laat het dan weten.Â