Skip to main content

Krijg geen toegang meer tot de app. Geeft aan dat ik verbonden moet zijn met KPN netwerk. Heeft maanden goed gewerkt. Bij een speedtest zie ik dat het lijkt of er vanaf een xs4all netwerk toegang gezocht wordt

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

De app op de mobiel of de app op de smart tv?


App opde TV, Samsung


App opde TV, Samsung

Dat werkt inderdaad alleen thuis. U bent thuis en krijgt toch deze foutmelding? 


Hallo @Andre de Meulder 

Speedtest zegt dat je op een XS4ALL netwerk zit, maar jij bent zelf KPN klant en zit ook thuis met een KPN internet aansluiting aan je TV?

Dan zal het netwerk niet correct bepaald worden. Zou je jouw iTV abonnementsnummer in jouw profiel willen invullen (in een van die privé velden)?

Dan kan een moderator eventueel jouw gegevens erbij zoeken en kijken of ze op die manier iets kunnen zien en anders kunnen ze mij intern deze gegevens doorgeven zodat ik je login sessies eens kan bekijken :grin:


Welke speedtest gebruikt u? Want zoiets zegt natuurlijk niks hé? 

 


Hallo @Andre de Meulder 

Speedtest zegt dat je op een XS4ALL netwerk zit, maar jij bent zelf KPN klant en zit ook thuis met een KPN internet aansluiting aan je TV?

Dan zal het netwerk niet correct bepaald worden. Zou je jouw iTV abonnementsnummer in jouw profiel willen invullen (in een van die privé velden)?

Dan kan een moderator eventueel jouw gegevens erbij zoeken en kijken of ze op die manier iets kunnen zien en anders kunnen ze mij intern deze gegevens doorgeven zodat ik je login sessies eens kan bekijken :grin:

Ja zal ik doen


Hoi @Andre de Meulder, wat gek dat de app op jouw Samsung smart tv het ineens niet wil doen. Ik zie dat er al hulp toegesneld is, super :)

Hallo @Andre de Meulder 

Speedtest zegt dat je op een XS4ALL netwerk zit, maar jij bent zelf KPN klant en zit ook thuis met een KPN internet aansluiting aan je TV?

Welke speedtest gebruikt u?

Kan je de andere gestelde vragen nog beantwoorden? Dan helpen we je verder.


Beste Alexandra

allemaal goede bedoelingen. Maar het werkt allemaal nog niet. 
 

ben inmiddels naar T Mobile overgestapt. Gek he?


ben inmiddels naar T Mobile overgestapt. Gek he?

Ja, dat is best gek. Want t-mobile heeft volgens mij helemaal geen app voor de smart tv. Dus bij KPN weg gaan om dat je een probleem met de app op de smart tv hebt. En dan naar een provider gaan die dat überhaupt niet eens heeft.

Bij T-Mobile werkt het via chromecast. Dat heeft KPN ook. Die melding over niet verbonden met het KPN netwerk krijg je dan zeker niet.


Ik ga weg bij KPN omdat ze problemen niet oplossen


Dan zien ze je bij T-Mobile ook weer snel verdwijnen, zelfde problemen ook niet oplossen of lang wachten.:grin:


Beste Alexandra

allemaal goede bedoelingen. Maar het werkt allemaal nog niet. 
 

ben inmiddels naar T Mobile overgestapt. Gek he?

@Andre de Meulder Jammer om te horen, maar als dat voor jou de beste keuze is, is dat natuurlijk het belangrijkst. We helpen je graag om het op te lossen, maar daar hebben we jouw hulp wel bij nodig in de vorm van antwoorden op de gestelde vragen. Anders kunnen we niets voor je doen. Als we je er nog mee kunnen helpen, dan weet je ons hier te vinden.


ben inmiddels naar T Mobile overgestapt. Gek he?

Zeker gek. Bij T-mobile is er voor geen enkele tv een directe app beschikbaar. Dan kan het alleen met Chromecast idd. En uiteraard, net als bij alle providers, met de losse decoder.

 

Ik ga weg bij KPN omdat ze problemen niet oplossen

Je vraag loopt net 7 dagen en bovendien zit er een weekend tussen waarin die afdelingen niet beschikbaar zijn. Het is dus eerder niet dat kpn het niet wil oplossen, maar dat jij je provider gewoon niet éven de tijd ervoor geeft. Heb nu al medelijden met T-mobile klantenservice….