Skip to main content

Na het invullen van mijn abonnement nummer en pincode in de app op mijn nieuwe Samsung tv krijg ik deze melding

”Om gebruik te maken van deze app dient je tv verbonden te zijn met je vaste KPN internet verbinding’

ik heb ook de Experia Box met ethernet kabel direct aangesloten maar dat maakt geen verschil, alle andere apps werken wel in de tv via wifi maar deze van kpn niet.

Op mijn Ipad werkt het wel met de zelfde code.

iemand een idee?

Ik vermoed dat dit een administratief probleem is waarbij de koppeling tussen jouw Internet abonnement en TV abonnement verloren is gegaan. Dit is een frequent voorkomend probleem dat met name na een contractwijziging nogal eens optreedt.

Ik hoop dat op korte termijn een KPN moderator zal reageren om dit te laten corrigeren.

Dat de iTV app op jouw iPad wel werkt is omdat deze ook buiten de deur gebruikt kan worden.


Dank voor je reactie, dat zou een hoop verklaren.

Ik hoop het ook!

Moderator waar ben je 😀


Moderator waar ben je 😀

Hier ben ik! :raising_hand_tone1:  Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens + klantnummer en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kijk ik of de koppeling goed staat zoals wjb al noemde. :grin:


Done!


Dankjewel! Ik heb gevonden waarom dit nog niet werkt. :smile:  Interactieve TV is onlangs aan je abonnement toegevoegd en dit gaat op 30 januari in. Dat betekent dat de app ook vanaf 30 januari werkt, vandaar dat je nu nog deze melding krijgt. Vanaf 30 januari moet de app werken, wil je hier dan laten weten of alles dan goed is gegaan? Ik hoor het graag! 


Okidoki, dankjewel.


Hallo moderator,

abonnement is inmiddels geactiveerd, het werkt met het kastje goed, maar niet met de smart tv app. En dat wil ik wel graag!

Wat nu?


Hoi Lotjetp! Daar help ik je graag bij, wat werkt er precies niet goed met de app? Krijg je dezelfde foutmelding te zien, of speelt er iets anders? Ik hoor het graag! 


Reageer