Skip to main content

Hoi 

ik heb een smart tv op de camoing

daar heb ik de kpn app op gezet

het rare is nu als ik smorgens inlog met mijn abo nr en pincode, de toegang geweigerd wordt

maar savonds gewoon kan kijken?

ik vind dit een beetje rare toestand.

ik heb een Telfort abonnement, maar dat is nu volledig opgegaan Nikon heb ik me laten vertellen

is het nu nog een testfase of zo.

wie kan mij een afdoende antwoord geven hierop?

dank!

groet Ruud

 

Hallo @Ruud216 , heb je al bericht gehad dat je overgezet bent naar KPN?

Maakt op zich niet uit, want als TFT klant kun je nu al gebruik maken van KPN IPTV met je TFT inloggegevens.

Waarom het 's morgens niet lukt en 's avonds wel weet ik niet.

 

 


@Ruud216 deze app op jou SmartTV werkt alleen op jou thuisnetwerk. Deze werkt niet buitenshuis, dit heeft met de uitzendrechten te maken. Zenders willen dat niet vrijgeven, daarom mag KPN dat niet doen. Verder is alleen dit met de app mogelijk:

Functies app op TV:

 

  • Mindere beeldkwaliteit; m.n. opnamen (op een groot scherm moet je de decoder ‘willen’ gebruiken; zeker met glasvezel)
  • Geen Duitse Zenders
  • Geen pluspakket on demand aanbod (niet te benaderen)
  • Geen Videoland aanbod beschikbaar (ook al heb je het pakket)
  • Geen teletekst
  • en dus ook geen 888 ondertiteling
  • Geen regionale zenders/lokale tv-zender
  • Geen erotische zenders (ook het pakket niet als je dat hebt)
  • Geen radiozenders
  • Uiteraard ook geen apps binnen de app (Netflix, Amazon, Youtube en verder wat onder Apps op TV in de decoder zit)

Je kunt beter met de app van jou mobiel of tablet tv kijken. Wil je het op tv zien? Dan kun je dit oplossen met Chromecast. Heb je een laptop? Dan kun je naar: https://tv.kpn.com/


Hoi @Ruud216. Wat vreemd dat het in de ochtend niet lukt om in te loggen. Je geeft aan dat je op dit moment een abonnement bij Telfot afneemt. Je kan daarom het beste deze vraag op het Telfort Forum stellen. Het moet natuurlijk ook in de ochtend werken.