Skip to main content

Ik gebruik de KPN iTV app op mijn Samsung TV (2020 model). In de app klopt de tijd niet, waardoor de programmering en de Gids niet kloppen. Is hier een oplossing voor?

De tijd in de TV zelf klopt wel gewoon.

Hi @Tim_H welkom hier! Dit is het tweede topic hierover. Gaat het om een specifieke zender, of de volledige gids? Kun je een wellicht een foto delen waarbij je dit ziet? Heb je de app al een keertje verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor graag van je! Ik heb dit signaal wel al direct gedeeld met mijn collega's, en als ik meer weet laat ik het je hier weten.


Hi @Paul_ , bedankt voor je reactie. Het gaat om de hele Gids. De tijd rechts bovenin klopt niet, waardoor je op het verkeerde moment in de gids staat. Hierdoor klopt ook het programma niet dat bezig is op dat moment en werkt terugspoelen in dat programma heel slecht.

Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt niet. 

Ben benieuwd!


Hi @Paul_ , bedankt voor je reactie. Het gaat om de hele Gids. De tijd rechts bovenin klopt niet, waardoor je op het verkeerde moment in de gids staat. Hierdoor klopt ook het programma niet dat bezig is op dat moment en werkt terugspoelen in dat programma heel slecht.

Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt niet. 

Ben benieuwd!

Helder! Ik ga er achteraan.


Zou je een foto kunnen maken van de tijdsinstelling op de TV? Mogelijk dat de tijdsaanduiding daar toch iets fout gaat. Hebben andere apps, bijvoorbeeld NPO Start, hier ook last van?


@Matthijs L Hi, hierbij de foto. De tijd (09:13) klopt.

 

 


@Matthijs L zojuist ook de NPO app gecontroleerd, maar de tijd loopt goed daarin.


@Tim_H En als je de klokmodus handmatig op de juiste tijd zet, werkt het dan wel in de KPN app?


Hier hetzelfde probleem en de (waarschijnlijke) oplossing: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/tv-gids-samsung-tv-app-geeft-verkeerde-tijd-hoe-op-te-lossen-497666?postid=977438#post977438


@Matthijs L @Paul_ Het werkt bij mij niet om de tijd handmatig in te stellen. Heb al wat combinaties geprobeerd met uit- en aanzetten, maar helaas. 


Hi! heel irritant dat het probleem toch niet is opgelost. Ik heb ook nog geen verklaring kunnen vinden hiervoor. Ik ga hier weer achteraan!


Hi all, excuses voor de wat late reactie. Er wordt op dit moment gewerkt aan een hotfix voor het tijdsprobleem. Ik verwacht 'm deze week nog.


Hi @Tim_H . Net contact gehad, en de update komt vandaag online. App opnieuw opstarten (back button lang ingedrukt houden om volledig af te sluiten en dan app starten), dan krijg je de nieuwe versie 2.3.17. Ik hoor graag of het nu blijvend is opgelost.