Skip to main content

Hoi, ik heb de interactieve tv app op m'n telefoon. 

Sommige zenders (bijvoorbeeld History channel) geven geen beeld meer. Alleen geluid. De rest (tv, internet en bellen) werkt prima. 

Ik heb de kwaliteit al zo laag mogelijk gezet zoals op de website staat aangegeven. Maar dan nog is het beeld zwart. Mijn telefoon is een Nokia 6.2 met Android one.

 

Hoe krijg ik weer beeld ?

Hoi @Marku! Begrijp ik goed dat je alleen geen beeld hebt bij History channel op je Nokia 6.2? Op andere apparaten heb je wel gewoon beeld? 
Mijn eerste advies zou zijn: verwijder de app eens en installeer de app opnieuw. Heb je dit al geprobeerd? 


Ja, alle andere apparaten doen het prima. Op m'n Android tv app loopt het geluid en beeld niet helemaal synchroon. Dat is wat anders.

Ik heb de app inderdaad verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Maar dat hielp ook niet.

Toen waren mijn ideeën op ..

 

 


Irritant @Marku! Is er een verschil als je de wifi gebruikt ten opzichte van 3G/4G? 


Same op 4g, zwart beeld met geluid. Het zijn trouwens wel een aantal zenders die hetzelfde heeft als History

 

Net even verder getest, Ned 1, 2 en 3. ESPN en Ketnet doet het wel. RTL 4 5, 7 en 8, BBC 1,2 en world doen het niet (zwart beeld met geluid)

 

 

 

 


M'n dochter heeft een iPhone, die heeft nergens last van

 


@Marku Kun je eens controleren of je via de browser (op je telefoon) wel gewoon beeld hebt met geluid? Open dus niet de app, maar ga via bijv. Google Chrome naar tv.kpn.com 
Dit werkt namelijk tegenwoordig ook op mobiele telefoons. 

Ben benieuwd of dit een (tijdelijke) oplossing biedt.