Skip to main content

Ik wil via de app programma’s streamen via de iPad. De iPad zit om dezelfde router als chromecast toch krijg ik het vinkje rechts boven niet geactiveerd dus geen streaming. Voorheen deed alles het prima, het is de nieuwste chromecast.

Goedemorgen @Bovenberg en bedankt voor je bericht :)
Vreemd dat het altijd heeft gewerkt en nu ineens niet meer. Nu kwam ik een ouder topic tegen waarin iemand met precies hetzelfde probleem kampt. Zou je dit topic eens willen openen en kunnen kijken of dit ook voor jou de oplossing is?


Ik heb de stukken gelezen het lukt mij nog steeds niet, het is de de meest recente chromecast maar leest het plotseling niet meer. Als bijlage mijn instelling op Ipad air en iphone

 


 


Dan durf ik ook niet meteen te zeggen waar dit precies fout gaat @Bovenberg. Je gebruikt wel de nieuwste versie van de app met Chromecast? Je kunt altijd nagaan of je de nieuwste versie gebruikt door naar de Apple App Store te gaan om te checken of er app-updates beschikbaar zijn.


Ik gebruik alleen google home. Ik heb net in de Appstore gekeken, er zijn zoveel verschillende apps die je kan downloaden. Is er een de beste…….

groet

yvette