Skip to main content

Ik ben voornemens om over te stappen van Ziggo naar KPN. Nog 20 dagen wachten op de overstap. Wel al de iTV app login gegevens ontvangen en dus al kunnen kijken naar de iTV app op de iPad. Daar wordt ik nog niet echt warm van. Ik kan nu ook mooi de iTV app vergelijken met de Ziggo app:

  • programma gids alleen in kolom vorm. Niet te switchen tussen verticaal en horizontaal. (Wel al op de webversie van iTV, zag ik)
  • programma info lijkt het zelfde te zijn, maar soms bij KPN beperkter.
  • in gids starttijd en lengte van het programma te zien. Waarom ook niet eindtijd? Ik heb ‘s avonds geen zin om nog sommetjes te maken.
  • het lijkt erop dat uitzending gemist pas gestart kan worden als het programma 5-20 min afgelopen is. Dus net te laat voor het nieuws (dus tijdens programma begin gemist lukt niet meer ) dan eerst 10 min wachten voor je terug kan kijken.

Dat laatste punt, klopt dat echt, of doe ik iets verkeerd? En geldt dit ook voor de set-top box voor de tv? 

Er is nog wel wat te verbeteren aan de app.

Hoi @Henk23, welkom. 

Je hebt de app dus al kunnen testen. Heel erg leuk. 

Je hebt al wel wat feedback, heel fijn. Dat zal ik zeker meenemen. En ja het laatste klopt, je doet niets verkeerd. Op de ontvanger is dat niet het geval. 

Mocht er nog iets zijn, laat het dan weten. 


Ik heb nu sinds 2 maanden de KPN app en die werkt een stuk minder goed dan die van Ziggo.
Bij de Ziggo go app kon ik ten allen tijde terug in een programma. Bij de KPN app moet ik een een tijd wachten nadat het programma is afgelopen voordat het terug kan worden gekeken. Ook het aantal zenders is minder. Tenslotte kan ik op mijn werk niet de KPN app gebruiken. Met Ziggo ging dat wel.
en afrader dus.


Helaas is mijn ervaring met de iTV-app van KPN op iPhone en iPad ook niet positief. Heb op 13 augustus jl. thuis tv van KPN genomen en had Ziggo per 13 september opgezegd. Eind augustus met de Buscamper richting Spanje waar we nu nog zijn. Een en al problemen met haperende zenders, soms zwart beeld en alleen geluid, kortom een deceptie. Apps opnieuw geïnstalleerd maar deze problemen werden niet opgelost. 
10 september maar contact gehad met Ziggo en het abonnement daar gecontinueerd zodat we wel probleemloos via de Ziggo-app middels data en/of WiFi konden kijken, iets wat we al jaren zonder problemen kunnen. 
Jammer dat de KPN-app voor ons niet voldoet en we ook wellicht thuis gewoon weer via Ziggo gaan!


Lekker oud maar moet ook even mijn onvrede kwijt over die kpn app. Ziggo Go is vele malen beter, ik herhaal vele malen! Vooral terugkijken wanneer de uitzending net is gestopt. Ook terug spoelen, wat een drama. Heb er spijt van...., de overstap. Kijk meestal via de app en niet via het kastje en erger me er dood aan. Ga straks weer terug is mijn gevoel nu. Tenzij er bij de kpn software jongens eentje wakker wordt.

 

GroetÂ