Skip to main content

App werkt slecht. Tijdens kijken wel geluid en stilstaand beeld. Herstart etc helptĀ niet. Ook andere zenders niet toekijken. Gelukkig abonnement op NLZIET dat wel goed wekt. Teleurstellend,

Hoi @Jospa, welkom hier!Ā 

Jammer om te lezen dat je niet van de iTV app hebt kunnen genieten. Op welk merk en type apparaat heb je de app geprobeerd te gebruiken? Maakt het verschil als je verbinding maakt met een andere internet- of wifiverbinding? Ik raad je ook aan om de app te verwijderen en installeren, ik ben benieuwd of dat helpt.


Zowel met iPhone XR als iPad Pro. Helaas niet meer te testen. Ben weer in Nederland. Wel app opnieuw geĆÆnstalleerd.


@JospaĀ Werkt de iTV appĀ goed nu je weer terug in Nederland bent? Mocht je weer in het buitenland zijn en onverhoopt hetzelfde ervaren, trek dan gerust aan de bel. Je kunt dan ook altijd bellen of chatten met onzeĀ klantenservice, via die weg heb je rechtstreeks contact en helpen mijn collega's je direct verder. Dat kan handig zijn als je (op vakantie) in het buitenland bent. We doen ons best om je hier via het forum zo snel mogelijk te helpen. Er kan afhankelijk van de drukte een paar dagen tussen zitten voordat je een reactie ontvangt in je topic, vandaar dat in sommige gevallen contact met de klantenservice handiger is.