Skip to main content

Sinds deze morgen 11 maart werkt mijn iTV app ineens niet meer op mijn Samsung UHD toestel.Gisterenavond tot vannacht 1 uur niks aan de hand en nu krijg ik ineens de melding dat de webpagina niet meer beschikbaar is. Ik heb al van alles geprobeerd stekker er uit Tv software update, app deinstalleren en weer opnieuw er op zetten maar niks helpt? Iemand enig idee !? Heel vervelend dit

 

Heeft je tv wel een netwerk verbinding? Dat kan het probleem zijn.

Soms kan het van het stroom halen van de TV nog wel eens helpen 😄


Jazeker heeft hij verbinding NPO en netflix doen het ook prima en zoals je kon lezen ook de stekker er al uit gehad. De app werkt wel op mijn telefoon maar dus niet op mijn tv meer

 


Ai. Het kan eventueel een hikje zijn. De TV app maakt achter de schermen (zoals je kan zien) een verbinding met een website maar dat gaat niet zo lekker op dit moment.

 

Het enige wat ik je nog kan aanraden is om de app opnieuw te installeren maar eerlijk gezegd heb ik het onderbuik gevoel dat dit probleem zichzelf in een paar uur oplost


Hoi @Vip67, welkom op het forum! Ik zie dat je ook in een ander topic gereageerd hebt, daar is het probleem uiteindelijk opgelost en het werkt weer. Is dit bij jou ook het geval?


Bij mij is het gelukkig ook weer vanzelf opgelost ! maar iedereen bedankt voor de reacties 

 


Gelukkig! :smile: Jij bedankt voor het terugkoppelen! 


Reageer