Skip to main content

Kan de KPN nu niet eens een FATSOENLIJKE en WERKENDE app maken zodat we tv op de ipad kunnen kijken maken?

 

niet teveel tierelantijntjes, gewoon een zender kiezen en ongestoord kijken,

wat een ongelofelijke waardeloze app.

en dan druk ik me beschaafd uit,

Ik heb hier 4 ipads, en iphones en de app werkt weer eens niet.

ook niet via 4g dus het ligt niet aan de apparatuur.

ik heb glasvezel genomen om eindelijk een fatsoenlijke verbinding te hebben maar het is nog erger dan ziggo.

Er is (was) maandagavond 28-9-2020 inderdaad een storing met opnames afspelen, begin gemist en inloggen op de app. (ik log nooit uit dus had het nog niet gemerkt; kreeg melding van mijn moeder. Wilde op haar account inloggen en kon toen niet inloggen en ook niet meer op mijn eigen account. Via Edge (altijd ingelogd) kon ik wel live kijken.)

De verbinding met glasvezel is prima. Alleen als waarmee je verbindt het niet doet….

Zo kan je ook wel eens een website willen openen die op dat moment storing kan hebben.


Gisteren keek ik uitgestelde veronica inside en die stopt gewoon op het moment dat het volgende prg gepland is.

 

het probleem lijkt meer te liggen in het feit dat als je iets kijkt wat uitloopt dat de app niet gewoon verder gaat met het volgende prg volgens de zender Lijst.

 

dus

ik ga naar veronica.

klik op een CL wedstrijd om live te kijken.

Als de wedstrijd uitloopt dan stopt hij gewoon ipv door te schakelen naar de nabeschouwing zodat je verder kan kijken,

 

dan moet ik de nabeschouwing eerst opstarten maar die doet het nog niet omdat de wedstrijd nog niet uitgespeeld is.


Hoi @hermanusb! Dat is apart. 😕 Is dit tijdens live TV kijken of gebruik je dan begin gemist of terugkijken? 


Gewoon bij live kijken.

morgen kijk ik sowieso weer voetbal dus ik ben benieuwd


Hmm, naar mijn weten zou het dan gewoon naar de volgende uitzending over moeten gaan. Ik hoop dat het morgen goed gaat, houd je ons op de hoogte? 


Hmm, naar mijn weten zou het dan gewoon naar de volgende uitzending over moeten gaan. Ik hoop dat het morgen goed gaat, houd je ons op de hoogte? 


maar dat doet hij dus niet.

ik zit net fc twente te kijken

minuut 93 begint en dan stopt hij ermee.

ik moet dan zsm dit afsluiten en de eretribune opstarten om de laatste minuut nog te kunnen zien.

 

oftewel, hij stapt nog steeds niet over naar het volgende prigramma


Ook nu weer.

ik kijk goedemorgen eredivisie.

en die stopt ermee zonder over te gaan naar het volgende programma.

 

ik weet nu dus al dat ik vanmiddag hoogst waarschijnlijk de laatste minuten van diverse wedstrijden ga missen.

heb om te testen de tijd 3 minuten naar voren gezet, geen resultaat.

voor vanmiddag heb ik de tijd 3 minuten terug gezet,

als je club 3-0 voor staat valt het mee maar zodra het spannend is begint het wel heel frustrerend te worden


En klokslag 12:15 stopt de zaak er weer mee en mis ik de eerste 5 minuten weer.

nu wil ik geen scheldwoorden gaan gebruiken maar het ligt op het puntje vd tong.

 

wat een waardeloze app


En nu mis ik de laatste 4 minuten van Ajax.

ben er HELEMAAL klaar mee.

morgen ga ik bellen naar de klantenservice en wil mijn kosten die ik betaal voormziggo en fox sport terug hebben.

Wat een wanprestatie.

 

 


Hier ook Gro - Aja via online gekeken en dat liep gewoon door.

Ik vraag me toch af hoe je het start...


Zoals altijd.

ik klik op tv gids

dan scroll ik een pokkeneind tot ik bij foxsport 2 uit kom.

daar zie ik staan gron8ngen ajax.

dan klik ik op nu kijken.

en in de blessuretijd stopt hij.

ik heb trouwens op de iphone het zelfde.


Bedankt voor het meedenken @PeterG! Goed om te weten dat het bij jou wel goed ging. 

Dan ben ik erg benieuwd waarom het bij @hermanusb maar niet lukt. Pauzeer je het programma tussendoor ook terwijl je kijkt? Of laat je het onafgebroken doorlopen zonder te pauzeren of terug te spoelen? 


Vanmiddag getest.

ik heb de apparatuur spanningsloos gemaakt.

en na opstarten ben ik Feyenoord gaan kijken en ook daar stopt de uitzending na ca 94 minuten.

hij springt gewoon niet over naar het volgende programma.

ik krijg een zwart scherm.

 


En het gaat zo te zien enkel fout bij live uitzendingen die uitlopen.

ik kijk Nl 2 en daar gaat hij naadloos over naar het volgende prigramma


Hier ook Gro - Aja via online gekeken en dat liep gewoon door.

Ik vraag me toch af hoe je het start...

Online gekeken?

op de ipad of via een andere app?


Online via laptop.

Batterij smartphone was bijna leeg.

Apple geeft bij mij een allergische reactie…

Zal nu PSV-Fortuna eens aanzetten op de phone; die ligt aan de lader dus kan niet leeg raken.


Zal nu PSV-Fortuna eens aanzetten op de phone; die ligt aan de lader dus kan niet leeg raken.

Update: speelt gewoon door.

Tip van mij uit ander topic ( https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kan-geen-programma-informatie-laden-fox-sports-510703 ).

Hebben jullie geen account bij foxsports.nl? Dan kan je via die site/app kijken. I.c.m. het abonnement bij KPN is dat nog zonder extra kosten ook.
(een account bij foxsports.nl is alleen mogelijk i.c.m. F.S. abo bij een provider)

Fox sport player Fox Sports Go: https://live.foxsports.nl/live/ .


Ik heb een andere standaard browser 8ngesteld.

dat groene draaiende symbooltje heb ik ook bijna altijd.

heb nu bayern op staan.

benieuwd wat die gaat doen


En dat werkte dus ook niet.

vlak voor de pingel van Bayern valt hij weer stil.

 


Heel apart dat dit blijft gebeuren. :neutral_face:

Tip van mij uit ander topic ( https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kan-geen-programma-informatie-laden-fox-sports-510703 ).

Hebben jullie geen account bij foxsports.nl? Dan kan je via die site/app kijken. I.c.m. het abonnement bij KPN is dat nog zonder extra kosten ook.
(een account bij foxsports.nl is alleen mogelijk i.c.m. F.S. abo bij een provider)

Fox sport player Fox Sports Go: https://live.foxsports.nl/live/ .

Heb je deze tip ook al geprobeerd? Voor de handigheid hier alle stappen: 

  1. Maak een gratis Fox Sports Go account aan:
    Dit kan via foxsport.nl of via de Fox Sports Go app
  2. Klik op Log in (web) of Account (app)
  3. Klik op Nieuw account en vul de gegevens in
    Je ontvangt een e-mail met een activeringscode. Is deze niet binnengekomen, controleer dan de map SPAM.
  4. Log in met je nieuwe account 
  5. Selecteer KPN bij Activeren en klik op Verder
  6. Volg de stappen op het scherm

Dat is het ook niet.

zodra een programma langer doorloopt dan hij gepland is DAN gaat het blijkbaar fout.

ik wil vanavond veronica inside kijken.

ben 2 minuten te vroeg en krijg iets van big bang theorie ofzo.

die loopt vast vlak voor aanvang veronica inside.

dan moe5 ik allerlei kunstgrepen toepassen om veronica inside te starten.

uiteindelijk moet de hele ipad uit, alle individuele apps gesloten worden.

een keer of 2 de ipad opnieuw opstarten en dan kan ik eindelijk veronica inside kijken wat ondertussen al 8 minuten bezig is.

 

vervolgens gebeurd aan het einde van veronica inside precies het zelfde.

voor het prg is afgelopen maar klokslag het moment dat het volgende prg moet starten loopt het vast en herhaalt het hele riedeltje zich weer. Ipad uit zetten alles afsluiten en hopen dat hij het dan doet.

 

ik heb ook telkens een raar groen draaiend symbooltje midden in het beeld.

gek word ik ervan


Trouwens
mijn iphone via wifi doet gewoon het zelfde.

begin het gevoel te krijgen dat de router ofzo gewoon klote is,


En voor ik het vergeet.

als ik een programma met een half uur vertraging ga kijken loopt hij volgens mij gewoon door.

 

dat ga ik nu nog ff testen.


Als ik een programma kijk en ik zeg kijken vanaf het begin dan lijkt hij volledig af te spelen.

kijk ik een opname speelt hij volledig af.

kijk ik live dan begint de ellende.
als of de programmering in de app niet synchroon loopt met de live uitzending.

bijv gisteren veronica inside.

de tijdbalk onderin het scherm is volledig afgelopen en dan stopt het programma gewoon.

echter het nieuwe opvolgende programma start dan niet want de tijd van dat prg is er nog niet klaar voor.

 

 


Hmm, zou je dan eens in de instellingen van zowel je iPad als iPhone willen controleren hoe de tijd ingesteld staat? Deze moet op automatisch staan. Mocht dat voor beide apparaten al het geval zijn, zou je hem dan eens handmatig op tijdszone Amsterdam willen zetten? Ik ben benieuwd hoe het dan gaat tijdens het live kijken.


Reageer