T is een drama met die app de oude werkte perfect en nu mag blij zijn als de NPO zenders kan ontvangen de rest werkt gewoon niet
Hoelang nog wachten ???
Beantwoord
iTV app werkt niet goed
Beste antwoord door Susan_
Goedemorgen @georg2018 , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Ik begrijp dat je er tegenaan loopt dat de KPN iTV app bij jou niet goed werkt. Dat is natuurlijk niet fijn! Ik wil graag met je meekijken of we hiervoor een oplossing kunnen vinden.
Allereerst ben ik benieuwd welk apparaat je gebruikt in combinatie met de iTV app, welk besturingssysteem hierop staat (en welke versie hiervan), welke versie van de KPN iTV app je hebt geïnstalleerd en inderdaad ook welke foutmelding je krijgt in die app. Werkt de website variant bijvoorbeeld wel gewoon goed?
Heb je daarnaast de iTV app al een keer verwijderd en helemaal opnieuw geïnstalleerd? Dit wil ook nog wel eens helpen.
Ik hoor graag van je! 🙂
Bekijk origineelIk begrijp dat je er tegenaan loopt dat de KPN iTV app bij jou niet goed werkt. Dat is natuurlijk niet fijn! Ik wil graag met je meekijken of we hiervoor een oplossing kunnen vinden.
Allereerst ben ik benieuwd welk apparaat je gebruikt in combinatie met de iTV app, welk besturingssysteem hierop staat (en welke versie hiervan), welke versie van de KPN iTV app je hebt geïnstalleerd en inderdaad ook welke foutmelding je krijgt in die app. Werkt de website variant bijvoorbeeld wel gewoon goed?
Heb je daarnaast de iTV app al een keer verwijderd en helemaal opnieuw geïnstalleerd? Dit wil ook nog wel eens helpen.
Ik hoor graag van je! 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.