Skip to main content

na de laatste update 20-4 werkt deze app niet meer op mijn Ipad

deze heeft een software versie 10.3.3. Dus dat zou nog moeten kunnen volgens de info.

Hallo @HansEnAnja,
De app zou moeten werken met iOS 10 en hoger inderdaad. Wat bedoel je met werkt niet meer? Krijg je een foutcode? Crasht de app direct? Heb je de app al eens helemaal verwijderd en opnieuw gedownload en geinstalleerd?


Hallo Chris,

ja ik heb hem idd opnieuw gedownload en geinstalleerd.

na de opstart, het KPN logo een flits van het programma. Daarna zwart scherm en sluit de app.

 

 


Hi @HansEnAnja, welkom. Bedankt voor de melding! Er is zojuist een nieuwe update beschikbaar (versie 6.6.4) waarin dit wordt opgelost. Zou je de app willen updaten en mij hier laten weten of het weer werkt? Excuses voor het ongemak.


Beste Paul,

Dank voor je bericht. 

Op dit moment is in de Appstore nog 6.6.3 beschikbaar. 

Groet Hans Kalshoven. 


Gelukt, nu wel beschikbaar.

Het werkt weer.

Bedankt.


Hier hetzelfde probleem. Sinds gisteravond chraste de app continu op mijn Ipad. App verwijderd, maar nu lukt het niet eens meer om de app opnieuw te downloaden. Ik heb iOS 10.3.4. Dus help


Ha Suus,

Heb je in de Appstore gekeken welke versie er klaar stond. Vanochtend 22-4, stond versie 6.6.4 er die doet het bij mij wel. Ik heb 10.3.3

Groet Hans. 


Ha Suus,

Heb je in de Appstore gekeken welke versie er klaar stond. Vanochtend 22-4, stond versie 6.6.4 er die doet het bij mij wel. Ik heb 10.3.3

Groet Hans. 

Hi Hans,

Jazeker, maar ook versie 6.6.4 wil niet downloaden meer :(

Groet, Suus


Ha Suus,

Heb je in de Appstore gekeken welke versie er klaar stond. Vanochtend 22-4, stond versie 6.6.4 er die doet het bij mij wel. Ik heb 10.3.3

Groet Hans. 

Hi Hans,

Jazeker, maar ook versie 6.6.4 wil niet downloaden meer :(

Groet, Suus

Hi @suus-g. Krijg je een foutmelding ofzo? Wat zie je precies? Herstart anders het toestel een keertje.


Ha Suus,

Heb je in de Appstore gekeken welke versie er klaar stond. Vanochtend 22-4, stond versie 6.6.4 er die doet het bij mij wel. Ik heb 10.3.3

Groet Hans. 

Hi Hans,

Jazeker, maar ook versie 6.6.4 wil niet downloaden meer :(

Groet, Suus

Hi @suus-g. Krijg je een foutmelding ofzo? Wat zie je precies? Herstart anders het toestel een keertje.

Hallo Paul, Ik kreeg continu de melding dat de app niet konden worden gedownload uit de App store. En had mijn Ipad al een paar keer opnieuw opgestart….. Net nog een keer gedaan eh voila...ik heb hem gedownload en alles lijkt weer te functioneren, dus weer blij!

Â