Skip to main content

Beste,

Sinds de nieuwste update van de tv app kan ik niet meer kijken naar de commerciële zenders thuis niet maar onderweg ook niet. Terug kijken lukt op alle zenders niet meer.

Heb van alles gedaan maar het werkt niet.

Ik heb een Samsung galaxy S10 plus met de laatste updates. 

Heeft nog iemand problemen met de s10 plus?

Mvgr marco

 

Abonnee gegevens zijn bekend hier @TijtheMan.

We hebben een collega met een S10+ en dat toestel is up to date en geen problemen in de app.
Dat is een SM-G975F met
One UI 4.1,
Android 12,
1 maart 2023 beveiligingspatch Android, 
Build SP1A.210812.016.G975FXXSGHWC1
KPN iTV App 7.6.2

Een echte powercycle heb je vandaag of gisteren gedaan toch? Dat vraag ik niet om de zoveelste basics op de gok uit te sluiten, maar specifiek voor dit type probleem en waar dit vermoedelijk vandaan komt. 
Zowel de app als browser leunen op bepaalde componenten van Google en wat er lijkt te gebeuren bij je toestel is het niet kunnen matchen van drm vereisten. Daar gaan de players in zowel app als browser dan van 'over hun nek.' Zelfs op video waar daarna geen drm op zit (NPO123 live). Dat is hele lastige materie helaas, vaak is dan niet duidelijk wat de trigger was.

Je zou op tv.kpn.com eens een trailer kunnen proberen, als je dan in de player zit, kan via het tandwieltje de resolutie lager worden gezet.
Ook kan je Firefox en Edge als browsers proberen op je toestel en dan tv.kpn.com checken of dan alle content wel wil afspelen? Vooral Firefox zou dan wel goed kunnen werken (grootste kans).

We zien verder in de logging geen rare dingen, rare IP's of iets dergelijks. Dat zo'n beetje al wel uitgesloten. Het betreft echt een situatie op het toestel waardoor de videoplayer iets niet ok vindt.

  

 

Beste,

Heb de firefox en egde geïnstalleerd en geprobeerd. 

Bij de firefox kreeg ik een melding 1001.

Edge helemaal niks.

Had ook nog kaspersky internet beveiliging op telefoon. Deze verwijderd maar geen succes. 

Het ligt aan mijn telefoon. Hopelijk als ik een nieuwe update krijg dat het dan verholpen is.

We gaan het zien.

Gr marco.