Skip to main content
Hallo. Ik heb de iTV app geinstalleerd op mijn Samsung tablet, maar ik kan geen opnames of andere programma's afspelen. Ik heb al uitgelogd en de app een keer opnieuw geinstalleerd zonder resultaat. Hoe krijg ik iTV werkend?
Hi Daisy, welkom hier. Na alles gelezen te hebben denk ik ook dat de app iets teveel wordt voor deze tablet, is inderdaad ook een oudje. Je zou kunnen proberen om de app opnieuw te installeren. Kleine 'troost', Android 4 zal vanaf volgende maand ook niet meer worden ondersteund. Bepaalde veiligheidsupdates werken daar niet mee samen namelijk.
Dank voor je reactie@Alex_P . Ik heb de app al opnieuw geinstalleerd. Helaas zonder resultaat. Tijd voor een nieuwe tablet😜
Misschien staat het al ergens, maar een paar dagen geleden kreeg ik van KPN een mail dat iTV app niet met werd ondersteunt door Android 4.0 en dus dan niet meer zou werken. Wellicht is dat het probleem.



NB: Zie overigens nu dat deze vanaf 1 juli niet meer wordt ondersteunt.



"Uw iTV app werkt vanaf 1 juli niet meer op Android 4

Maakt u gebruik van een smartphone of tablet met Android 4 software? Onze iTV app werkt vanaf 1 juli niet meer op een toestel met Android 4. Dit komt doordat wij de app moeten updaten met de nieuwste beveiligingstechnieken. Maar deze update werkt niet bij Android 4.

Wilt u de iTV app blijven gebruiken?

Update dan uw toestel naar een nieuwere versie van Android, als dit mogelijk is. Kunt u uw toestel niet updaten? Dan kunt u de iTV app gebruiken op een nieuwere smartphone of tablet. Door deze veranderingen van de iTV app, kunt u tot en met 30 juni 2019 kosteloos uw Internet en TV abonnement opzeggen. "


NB: Zie overigens nu dat deze vanaf 1 juli niet meer wordt ondersteunt.





Klopt helemaal.
NB: Zie overigens nu dat deze vanaf 1 juli niet meer wordt ondersteunt.Klopt helemaal.

En waarom is de beschrijving in de Play store daar dan niet op aangepast?




Dat zou mee kunnen spelen wel een maand te vroeg. Hoewel dat iets is met slakken en zout.



Wel slordig vanuit Telfort die dezelfde app gebruikt heb ik hier nog niks over gelezen zeker geen email dat zal ik even terug moeten zoeken.



Naast de playstore lees ik deze aankondiging ook niet terug in het start bericht van het topic over deze app.





Bron



De Tab E is blijkbaar 1 van de modellen die bij de introductie al problemen had door de chipset.







Ps voor ios is de eis toch verhoogt naar 12?
Wel slordig vanuit Telfort die dezelfde app gebruikt heb ik hier nog niks over gelezen zeker geen email dat zal ik even terug moeten zoeken.

Ook ik heb vanuit KPN geen mail ontvangen en zie dit hier ook voor het eerst.



Dat zou mee kunnen spelen wel een maand te vroeg. Hoewel dat iets is met slakken en zout.

Dat zou heel goed kunnen, maar dat betekent dus ook dat er voor 1 juli nog een nieuwe versie van de app uitgerold zal gaan worden.



Ps voor ios is de eis toch verhoogt naar 12?

Nee, vanaf iOS 10 is de app te gebruiken.


Door deze veranderingen van de iTV app, kunt u tot en met 30 juni 2019 kosteloos uw Internet en TV abonnement opzeggen. "



Dit regeltje verbaasd me een beetje mogen opzeggen door deze wijziging. 4.4 ligt hoger dan 4 wat wordt de minimale nieuwe eis dan?
Voor de duidelijk: Andoird 4 wordt tot 1 juli nog ondersteund. Ik heb het hier alvast vermeld als aanvulling op het probleem van de TS. Zie hieronder.



Hi Daisy, welkom hier. Na alles gelezen te hebben denk ik ook dat de app iets teveel wordt voor deze tablet, is inderdaad ook een oudje. Je zou kunnen proberen om de app opnieuw te installeren. Kleine 'troost', Android 4 zal vanaf volgende maand ook niet meer worden ondersteund. Bepaalde veiligheidsupdates werken daar niet mee samen namelijk.



Verder:



En waarom is de beschrijving in de Play store daar dan niet op aangepast?



Ik verwacht dat dit rond 1 juli zal worden gedaan, tot die tijd zal dit nog moeten werken.



Ook ik heb vanuit KPN geen mail ontvangen en zie dit hier ook voor het eerst.



Heb jij thuis nog hardware draaien op Andoird 4.x waarmee je gebruik maakt van de iTV app? Dan hoor je het ook te krijgen. De rest van de klanten niet, het gaat overigens om een klein aantal klanten die nog gebruik maakt van Android 4 met de iTV app.


Ook ik heb vanuit KPN geen mail ontvangen en zie dit hier ook voor het eerst.Heb jij thuis nog hardware draaien op Andoird 4.x waarmee je gebruik maakt van de iTV app? Dan hoor je het ook te krijgen. De rest van de klanten niet, ...


Vandaar ... Android 4.x zal je hier inderdaad niet vinden. 😉
Ook ik heb vanuit KPN geen mail ontvangen en zie dit hier ook voor het eerst.Heb jij thuis nog hardware draaien op Andoird 4.x waarmee je gebruik maakt van de iTV app? Dan hoor je het ook te krijgen. De rest van de klanten niet, het gaat overigens om een klein aantal klanten die nog gebruik maakt van Android 4 met de iTV app.


Even voor mijn beurt lees ik hier een privacy issue? KPN kan dus zien welke klanten van welke hardware/android versie gebruik maakt voor toegang tot de app? En even herhalen de hele kitkat versie wordt vanaf dan dus niet meer ondersteund ook 4.4 niet? Dan wordt 5 Lollipop het minimum.
Even voor mijn beurt lees ik hier een privacy issue?




Niet zover ik weet. Hardware kunnen we niet inzien zonder toestemming. Edit: buiten de app. De versie van Android wel. Wat je verder met je data/internet op je toestel doet bekijken wij niet.
KPN kan dus zien welke klanten van welke hardware/android versie gebruik maakt voor toegang tot de app?

Ja natuurlijk kan KPN dat zien, dat lijkt me niet zo lastig.

Je moet inloggen in de app dus daarmee is de abonnee bekend en dan is het natuurlijk een fluitje van een cent om even vast te leggen welke versie van Android op een apparaat draait.

Het apparaat zelf wordt toch ook al vastgelegd.




Op zich is dit uiteraard logisch het is dus op klant nivo zodat er gericht een mail kan worden gestuurd.

Dat verbaasde me even dat er specifiek werd geschreven je hoort het emailtje te krijgen als... ik zou van een algemene kennisgeving uitgaan. Maar uiteindelijk is het wel logisch en eenvoudig inderdaad omdat je met je klantgegevens inlogt.



In mijn beleving wel een privacy issue die voor de extremisten op dat gebied van belang kan zijn.