Skip to main content

Gister een update gehad van de itv app versie 6.5.3 nu wil die niet meer casten met de chromecast terwijl allesĀ is bij gewerkt.

Maakt wel verbinding maar speelt niks af,

iOS is bij gewerkt enz...

Er is ondertussen een centraal topoc voor dit issueĀ waar KPN zal reageren.

Ā 

Admin: deze reactie en een stuk of tien voorgaande uit een ouder topic samengevoegd met dit verzameltopic


Idem voor mij en het betreft alleen de app van kpn tv. Alle overige apps die werken via Chromecast werken prima!

ik hoop dat dit snel wordt opgelost, erg irritant terwijl wij er zo blij mee waren


Goedendag,

Ā 

na de Apple update van de iTV App werkt het streamen naar de Chromecast niet meer

Ā 

zijn er meer mensen die hier last van hebben


Heb gisteren de nieuwe iOS geĆÆnstalleerd. Hierna werkteĀ kpn iTV met chromecast ook niet meer. Mijn dochter heeft nog de vorige versie van iOS en bij haar werkt Chromecast nog wel.Ā 


Heb gisteren de nieuwe iOS geĆÆnstalleerd. Hierna werkteĀ kpn iTV met chromecast ook niet meer. Mijn dochter heeft nog de vorige versie van iOS en bij haar werkt Chromecast nog wel.Ā 

Hebben jullie dezelfde versie van de app?

Welke versie is dat?

Versie versie van iOS heb jij en welke versie heeft jouw dochter?


Mijn dochter heeft iOS 13.1.2 en ik heb 13.2.3Ā 

ik weet niet waar ik de versie van de app kan zien


ik weet niet waar ik de versie van de app kan zien

Profiel -> Hulp & ondersteuning.


Ik heb op zowel mijn iphone als op de iPad iOS 13.2.3 staan


De telefoon van mijn dochter doet het nu ook niet meer!


Kpn tv app versie 6.5.3

Ā 

deze staat bij hulp en ondersteuning in de app


@Murfin, @Peter195543, @RolandG, @Glenn0345Ā en @MhveenĀ bedankt voor jullie reacties! We hebben het doorgegeven, maar zouden graag nog specifiekere informatie willen. Willen jullie je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? En bij persoonlijke opmerkingen graag het besturingssysteem + versie Ć©n versie van de KPN iTVĀ app noteren (bijvoorbeeld zoals RolandG: iOS , 13.2.3, KPN 6.5.3).


Sinds laatste update KPN Itv App op Ios eind november 2019 werkt het casten naar chromecast niet meer. Toto afgelopen week werkte alles perfekt. Andere apps werken allen top dus ligt niet aan chromecast of IOS welke alle voor zien zijn van de laatste updates. Oplossingen?????

Hoop op een snelle oplossing


Heb net een update gedaan 6.5.4 en hij doet het weer


Ga het proberen, bedoel je nieuwe update van de app?


Allen, als he de app verwijderd met het versienummer 6.5.3 en je haaks de app weer op uit de shop dan krijg je versie 6.5.4 en werkt het weer behoren.Ā 
net getest op zowel iPhone en iPad.Ā 
Ā 

wel jammer dat kpn dit zelf niet heeft aangegeven, dan had het al niet zover gelopen.Ā 


Roland, je moet het meer zo zien dat door het melden van de storing door de mensen hier op het forum KPN haar ITV app heeft ge-update vanochtend. En ook jij hebt dit gemeld.

Hulde aan KPN dat zij dit in het weekend hebben opgelost.


Hi Hoopvol, ik ben het met je eens en we kunnen weer tv kijkenšŸ˜‰Ā 

alsnog een fijne da vandaag


Hartelijk dank voor het delen. Hier werkt het ook weer!


ErwinĀ dank voor je hulp! Op alle devices verwijderd en opnieuw gedownload en alles werkt weer. Dank šŸ‘šŸ¼


Hier werken 3 Chromecast systemen niet meer na de update van KPN! Zit al vanaf vrijdag zonder TV aansluiting! šŸ˜


Gelukkig ook hier werken ze weer met chromecast! Dank voor de oplossing mede door dit forum!


Hi iedereen, met de laatste update is het gelukt om dit verhelpen. Zou iedereen deze update willen doen en vooral alten weten mocht het toch niet werken?Ā 


Hi iedereen, met de laatste update is het gelukt om dit verhelpen. Zou iedereen deze update willen doen en vooral alten weten mocht het toch niet werken?Ā 

Ik heb de update binnen gekregen (iOS, Apple)


De update is er door van de itv app [versie 6.5.4].


Bovenstaande update geĆÆnstalleerd op iPhone 7plus (IOS 13.2.3), maar het probleem met casten via Chromecast 2Ā blijft. Ā