Skip to main content

Bij het afspelen van film of series krijg ik steeds zwart beeld er is wel geluid. Video prime loopt ook steeds vast waar door de ontvanger opnieuw opgestart moet worden. WNneer word dit probleem verholpenĀ 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Bij het afspelen van film of series krijg ik steeds zwart beeld er is wel geluid. Video prime loopt ook steeds vast waar door de ontvanger opnieuw opgestart moet worden. WNneer word dit probleem verholpenĀ 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Ā 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Is deze met een vaste kabel (UTP kabel) met de Experiabox verbonden?

Of met een netwerkadapter? Die kunnen ook dit probleem geven.

Is gewoon tv kijken (tv kanalen) wel goed?

Ā 

Zelf kijk ik Netflix, Disney+, ViaPlay, etc. altijd via de Smart TV app.

Nooit problemen.Ā 

Dan heb je, helaas, wel de AB van de tv nodig.šŸ˜‰

Ā 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Een moderater (KPN medewerker) kijkt ook mee en helpt ook.Ā 


HebĀ  de hmb2260 ontvanger hij is rechtstreeks aan gesloten op de experia box via een utp kabel. De tv zenders werken goed heb verder geen last er van met Netflix, disney+, videoland via de smart tv. Enige wat niet goed werkt is video primeĀ 


HebĀ  de hmb2260 ontvanger hij is rechtstreeks aan gesloten op de experia box via een utp kabel. De tv zenders werken goed heb verder geen last er van met Netflix, disney+, videoland via de smart tv. Enige wat niet goed werkt is video primeĀ 

Ā 

Video Prime kan je toch ook via een app op de Smart tv kijken?


Hoi @Niels keuter, geen beeld dus, maar wel geluid. :(Ā 

Wat heb je al gedaan om dat op te lossen? Heb je de ontvanger al eens een reset gegeven? Maakt dat verschil? Dit is eigenlijk altijd stap 1 voor het oplossen van problemen met tv. Werkt dit niet, dan kunnen wij verder kijken.Ā 


ik heb hetzelfde probleem met Prime video, elke keer een reset, werkt niet.


@patricia4funn, dat is niet hoe het zou moeten werken. Krijg je ook een foutmelding of loopt de ontvanger gewoon vast? Welk type heb je?Ā 


amazon app krijgt dan een bevroren beeld, en afstandsbediening reageert nergens meer op, dus een vastloper. de ontvanger handmatig uitzetten is dan het enigste dat werkt


Prime is een app die wij niet ontwikkelen.Ā  Het beste advies wat ik je kan geven is de ontvanger nog een reset te geven.Ā 

Mocht je een smarttv hebben of je kunt streamen via je mobiel, raad ik de app van het apparaat zelf aan. Die zijn vaak toch wat stabieler.Ā