Skip to main content
Beantwoord

iTV | De film 'Parasite' was Engels ondertiteld, ik wil graag mijn geld terug

  • March 20, 2020
  • 9 reacties
  • 223 keer bekeken

JWSturm
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

De film 'Parasite' was engels ondertiteld, ik wil graag mijn geld terug.

Zaterdag wilden we kijken maar de film was alleen engels ondertiteld.

Graag geld terug of een mogelijkheid om de film alsnog te zien

Jan-Willem

Beste antwoord door PeterG

Het gaat om een Telfort abonnement. Maar dat is toch 1 tegenwoordig?

Eh, nee. Telfort Thuis is nog niet ondergebracht bij KPN. Dus bij KPN kunnen ze niet bij die administratie. Je zult je derhalve tot Telfort moeten wenden.

Via de telefoon (helaas niet gratis als bij KPN) 0900 9596 (binnenlands tarief = 14 cent per gesprek + 14 cent per minuut).

Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur

Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur

Zondag*: gesloten


Maar ze hebben ook een forum. forum.telfort.nl wat dus alleen nog voor de vaste diensten is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 20, 2020

Was dat nog steeds zo?

5 dagen geleden kwam de melding dat dat opgelost was. (eerder topic)

Hopelijk kan een KPN moderator je financieel tegemoet komen.

Daarvoor zijn je gegevens nodig. Als je die geeft in je forumprofiel (en niet in dit topic) dan kunnen ze dat in je gegevens doorvoeren.


JWSturm
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 24, 2020

Ik heb mijn gegevens ingevuld.

Dus ik wacht uw reactie af,

JW


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@JWSturm Welkom op het forum! Zoals PeterG al aangeeft zou dit probleem twee weken geleden verholpen moeten zijn. Wanneer heb je de film precies gehuurd? Ik heb trouwens even wat moeite om op basis van de adresgegevens in je profiel een actief abonnement van KPN te vinden. Kloppen deze? Wat voor een type abonnement heb je precies van KPN?


JWSturm
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 25, 2020

Hoi,

Het gaat om een Telfort abonnement. Maar dat is toch 1 tegenwoordig?

Het was zaterdagavond denk ik. we hebben toen parasite gehuurd en toen was het engels en ik kon op geen enkele manier dit wijzigen. Daarom hebben we toen daarvoor in de plaats en andere film gehuurd. Dus op de factuur moet dat zichtbaar zijn dat ik er 2 in een half uur gehuurd heb,

Jan-Willem


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • March 25, 2020

Het gaat om een Telfort abonnement. Maar dat is toch 1 tegenwoordig?

Eh, nee. Telfort Thuis is nog niet ondergebracht bij KPN. Dus bij KPN kunnen ze niet bij die administratie. Je zult je derhalve tot Telfort moeten wenden.

Via de telefoon (helaas niet gratis als bij KPN) 0900 9596 (binnenlands tarief = 14 cent per gesprek + 14 cent per minuut).

Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur

Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur

Zondag*: gesloten


Maar ze hebben ook een forum. forum.telfort.nl wat dus alleen nog voor de vaste diensten is.


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

 

Hoi,

Het gaat om een Telfort abonnement. Maar dat is toch 1 tegenwoordig?

Het was zaterdagavond denk ik. we hebben toen parasite gehuurd en toen was het engels en ik kon op geen enkele manier dit wijzigen. Daarom hebben we toen daarvoor in de plaats en andere film gehuurd. Dus op de factuur moet dat zichtbaar zijn dat ik er 2 in een half uur gehuurd heb,

Jan-Willem

 

@JWSturm  Dat verklaard waarom ik jouw abonnement niet kon vinden :-) . Zoals Peter al aangaf is Telfort Thuis nog een zelfstandige dienst met een eigen ondersteuning. Maar mijn collega's daar helpen je graag verder! Ik wens je een hele fijne dag verder!


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 29, 2020

Is het nog gelukt bij Telfort?


JWSturm
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 31, 2020

Hoi<

Ja zeker. Ik heb het telefoonnummer gebeld en 3 minuten later was het allemaal geregeld. Geld wordt terug gestort.

Dank voor jou (jullie) hulp!

Groet

JW

 


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@JWSturm Kijk dat zijn goede berichten :-) . Plaats gerust nog even een bericht op het forum als wij in de toekomst iets voor je kunnen doen!