Skip to main content

De film 'Parasite' was engels ondertiteld, ik wil graag mijn geld terug.

Zaterdag wilden we kijken maar de film was alleen engels ondertiteld.

Graag geld terug of een mogelijkheid om de film alsnog te zien

Jan-Willem

Was dat nog steeds zo?

5 dagen geleden kwam de melding dat dat opgelost was. (eerder topic)

Hopelijk kan een KPN moderator je financieel tegemoet komen.

Daarvoor zijn je gegevens nodig. Als je die geeft in je forumprofiel (en niet in dit topic) dan kunnen ze dat in je gegevens doorvoeren.


Ik heb mijn gegevens ingevuld.

Dus ik wacht uw reactie af,

JW


@JWSturm Welkom op het forum! Zoals PeterG al aangeeft zou dit probleem twee weken geleden verholpen moeten zijn. Wanneer heb je de film precies gehuurd? Ik heb trouwens even wat moeite om op basis van de adresgegevens in je profiel een actief abonnement van KPN te vinden. Kloppen deze? Wat voor een type abonnement heb je precies van KPN?


Hoi,

Het gaat om een Telfort abonnement. Maar dat is toch 1 tegenwoordig?

Het was zaterdagavond denk ik. we hebben toen parasite gehuurd en toen was het engels en ik kon op geen enkele manier dit wijzigen. Daarom hebben we toen daarvoor in de plaats en andere film gehuurd. Dus op de factuur moet dat zichtbaar zijn dat ik er 2 in een half uur gehuurd heb,

Jan-Willem


Het gaat om een Telfort abonnement. Maar dat is toch 1 tegenwoordig?

Eh, nee. Telfort Thuis is nog niet ondergebracht bij KPN. Dus bij KPN kunnen ze niet bij die administratie. Je zult je derhalve tot Telfort moeten wenden.

Via de telefoon (helaas niet gratis als bij KPN) 0900 9596 (binnenlands tarief = 14 cent per gesprek + 14 cent per minuut).

Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur

Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur

Zondag*: gesloten


Maar ze hebben ook een forum. forum.telfort.nl wat dus alleen nog voor de vaste diensten is.


 

Hoi,

Het gaat om een Telfort abonnement. Maar dat is toch 1 tegenwoordig?

Het was zaterdagavond denk ik. we hebben toen parasite gehuurd en toen was het engels en ik kon op geen enkele manier dit wijzigen. Daarom hebben we toen daarvoor in de plaats en andere film gehuurd. Dus op de factuur moet dat zichtbaar zijn dat ik er 2 in een half uur gehuurd heb,

Jan-Willem

 

@JWSturm  Dat verklaard waarom ik jouw abonnement niet kon vinden 🙂 . Zoals Peter al aangaf is Telfort Thuis nog een zelfstandige dienst met een eigen ondersteuning. Maar mijn collega's daar helpen je graag verder! Ik wens je een hele fijne dag verder!


Is het nog gelukt bij Telfort?


Hoi<

Ja zeker. Ik heb het telefoonnummer gebeld en 3 minuten later was het allemaal geregeld. Geld wordt terug gestort.

Dank voor jou (jullie) hulp!

Groet

JW

 


@JWSturm Kijk dat zijn goede berichten 🙂 . Plaats gerust nog even een bericht op het forum als wij in de toekomst iets voor je kunnen doen! 


Reageer