Skip to main content

Sinds de laatste iTV decorder update zijn de menu letters veel kleiner geworden,

is bij de opgenomen programma’s de zender naam verdwenen, waarvan de opname is gemaakt,

die zit nu met hele kleine letters bovenin, niet meer zichtbaar in de 8 regels overzicht.

Hoe kan ik de onder titels groter zetten ?

Hallo @Jan uit Erp , welk merk en type(nummer) tv-decoder heb je?

Heb je de decoder al eens een fabrieksreset gegeven?

 


Ja, al 3 keer.  bij alle twee de iTV decoders bij 2 verschillende TV’s.

Het hele menu is veranderd naar een NETFLIX type opbouw.

Heeft nu witte letters die in licht  blauwe achtergrond bijna niet te lezen zijn.

Hoe of waar is dit naar goed leesbaar terug te zetten ?


Hallo @Jan uit Erp , nogmaals, wat is het merk en type(nummer) van je tv-decoder?

 


Het hele menu is veranderd naar een NETFLIX type opbouw.

Heeft nu witte letters die in licht  blauwe achtergrond bijna niet te lezen zijn.

Kan je eens wat foto's plaatsen van wat je bedoelt want de ik zie niet echt een Netflix achtige opbouw met het nieuwe menu.

 


De iTV decoders zijn  van  KPN  de  ARRIS  type VIP 2962 V2

Made in  Taiwan    2016-03       512.D

Staan ingesteld  op  standaard HD  via  HDMI kabel.


Hallo @Jan uit Erp , bij mij ziet het er net zo uit.

 


Hoi @Jan uit Erp en welkom op het forum! 

Het hele menu is veranderd naar een NETFLIX type opbouw.

Heeft nu witte letters die in licht  blauwe achtergrond bijna niet te lezen zijn.

Kan je eens wat foto's plaatsen van wat je bedoelt want de ik zie niet echt een Netflix achtige opbouw met het nieuwe menu.

 

Ziet het er bij jou zo uit als op het plaatje van wjb rechts? Zo ja, dan is dit niet terug te zetten. Dit is het nieuw iTV menu. Wel zijn we altijd bezig met het verbeteren van onze diensten, het menu is daar geen uitzondering op. Wellicht dat het met een toekomstige update voor jou beter wordt. Mocht jouw menu er anders uitzien, wil je hier dan een foto plaatsen van wat je ziet? 


Ik heb niets meer vernomen, dus ik hoop dat je met de bovenstaande antwoorden genoeg informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het gerust weten!


De nieuwe menu instellingen zoals die door KPN per 1 oktober 2020 zijn aangebracht maken het opnemen en afspelen van opnames weer wat duidelijker.  Ook het gemak van de 5 minuten vooruit sprong (blauwe knop) bij afspelen is een vooruitgang al was dat beter 7 minuten geweest.  Bedankt voor uw aandacht.


De nieuwe menu instellingen zoals die door KPN per 1 oktober 2020 zijn aangebracht maken het opnemen en afspelen van opnames weer wat duidelijker. 

Welke nieuw menu instellingen zijn er dan sinds 1 oktober?


Reageer