Skip to main content

Ik kijk TV via KPN ITV, heb een voucher gekregen voor gratis film maar nergens krijg ik de optie huren met voucher. Ook via tv.kpn.com werkt het niet (wat kpn zelf adviseert te doen als je een film wilt huren via ITV. 

 

Wanneer Fix? 

Hallo @Soepchineez ,

Ik heb een vouchercode ontvangen, hoe wissel ik deze in?

Dit doe je via je Interactieve TV:

  1. Pak jouw afstandbediening
  2. Druk op het menu
  3. Ga naar On Demand en kies de film die je wilt kijken
  4. Druk op Vouchercode
  5. Vul de ontvangen Vouchercode in
  6. Vul jouw iTV pincode in en bekijk de film direct of later

Let op: je kunt de vouchercode slechts één keer inwisselen via het Interactieve TV menu.

Pincode vergeten? https://www.kpn.com/service/televisie/pincode-itv.htm


Hoi @Noordzee ,

 

Bedankt voor je reactie, 

De optie 'on demand' is er niet via de App. Ik heb de app geïnstalleerd op mijn televisie (Samsung 2021) zodat ik geen utp kabel door mijn huis heb lopen.

(zie afbeelding) 

Komt er een voucher code beschikbaar voor app gebruikers?

 

 


Via de app in je televisietoestel is die mogelijkheid er inderdaad niet. Evenmin in de app van een smartphone of tablet. En ook niet via de website tv.kpn.com.

De vouchercode kun je alleen gebruiken via de decoder. Zoals hier ook vermeld is:
 

En uiteraard heb je op het hoofdtoestel een decoder in gebruik. Al was het alleen maar voor het mooiere beeld. Zeker i.c.m. glasvezel. En meer zenders/mogelijkheden/radiozenders.

Komt er een voucher code beschikbaar voor app gebruikers?

Nee. Films huren tegen vergoeding kan niet eens via de televisie-app. Dus een voucher mogelijkheid daarin is ook niet mogelijk/nodig.

Het kijken van tegen betaling gehuurde films kan wel. Zonder decoder huur je 'm dan eerst via de website m.b.v. je pincode. Daarna kan je via de tv-app kijken (nog nooit uitgeprobeerd, want heb a. decoder b. Netflix en Videoland).
Het invullen van een voucher kan niet via de website.


Leuk, dingen als Voucher (cadeau) om vervolgens alleen op decoder in te kunnen wisselen. Weer half werk zoals wel vaker bij KPN


Wat raar gisteravond soof 3 gehuurd 4,99 om 21:00 gekeken.

nu vanmorgen soof 3 voor mijn dochter die wilde kijken en nu moet ik hem weer betalen nu 2,99 terwijl hij 48 uur beschikbaar was?? 
mis ik iets??

vr gr Annet wachtend op u reactie!