Skip to main content
Beantwoord

iTV gaat in beperkte modus bij gebruik van Asus router

• 9 januari 2021
  • 4 reacties
  • 724 keer bekeken

Foutcode: (STB-ufa-03 beperkte modus)

Ik gebruik deze vlan settings (telfort glasvezel). Weet iemand hoe dit valt te fixen?

EDIT: Ik had op internet gezien dat een routed verbinding probleemloos zou moeten werken. Nu is de vraag hoe ik die instel op mijn router.

bron: https://blog.casakampa.nl/telfort-glasvezel-asus-rt-ac68u/

Beste antwoord door PeterG

Weet iemand hoe dit valt te fixen?

Zie ook:

@wjb.

wjb schrijft: 

Deze router is niet geschikt voor IPTV van KPN tenzij er voor de GT-RC5300 ook scripts beschikbaar zijn zoals voor de RT-AC68U die handmatig op de router geplaatst kunnen worden.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
  • 64592 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2021

Weet iemand hoe dit valt te fixen?

Zie ook:

@wjb.

wjb schrijft: 

Deze router is niet geschikt voor IPTV van KPN tenzij er voor de GT-RC5300 ook scripts beschikbaar zijn zoals voor de RT-AC68U die handmatig op de router geplaatst kunnen worden.

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 9 januari 2021

Deze moet ingeschakeld zijn anders gaat het niet werken.

Daar komt bij dat de IGMP proxy server tussen het LAN en WAN vlan 4 moet staan en dat is iets wat blijkbaar niet geconfigureerd kan worden.

• Topper
  • 24 reacties
  • 5 december 2021

Ik heb scripts geladen en dan werkt itv nog steeds niet.

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 5 december 2021
Tecko schreef:

Ik heb scripts geladen en dan werkt itv nog steeds niet.

Welke scripts en op wat voor een router?