Skip to main content

Goedendag, ik heb al enige tijd haperend beeld. Vervolgens alles al uit gevoerd maar het word alleen maar erger.

Hallo @Scheer04 ,

Heb je Digitenne? 

 


Hoi, @Noordzee 

Nee, we hebben interactieve tv. Het is gewoon een drama. Alle testen die kpn aangeeft zijjn uitgevoerd, het werkt allemaal niet.

 


OK, daar heb ik verder niet zoveel verstand van. Daar komt vast wel een andere helper voor langs. 

 

Kom je er dan toch niet uit? :   Digitenne is een vaak een prima alternatief.

 


Hoop ook dat er een oplossing voor is, want hier word je niet echt vrolijk van.  In ieder geval bedankt!


Beste @Scheer04 

Hoe zijn jou TV ontvangers aangesloten, is dat bedraad of is dit aangesloten met een draadloze verbindingsset?


Hi Scheer, welkom op het forum. 

We denken graag mee. Hoe is de ontvanger aangesloten op de Experiabox? Is dit rechtstreeks met een kabel of zit daar nog een switch of netwerkadapters in het stopcontact tussen? En speelt dit probleem op meerdere ontvangers? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik wacht je reactie af. :) 


Hi Scheer, welkom op het forum. 

We denken graag mee. Hoe is de ontvanger aangesloten op de Experiabox? Is dit rechtstreeks met een kabel of zit daar nog een switch of netwerkadapters in het stopcontact tussen? En speelt dit probleem op meerdere ontvangers? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik wacht je reactie af. :) 

Beste @Scheer04 we hebben niks meer van je vernomen, is het inmiddels opgelost? Als we je verder kunnen helpen laat het ons maar weten. Zou je wat Alex hierboven vraagt om het profiel willen aanvullen? Alvast bedankt. :slight_smile:


Scheer, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â