Skip to main content

al wekenlang problemen met haperend beeld opnames ITV glasvezel. (Fabrieks)Resets helpen niet. TV kijken gaat wel goed. (bedraad aangesloten)

Tevens Vooruitspoelen stoppen lukt niet (loopt door)..je forward iets en drukt tig keer op Play knop om verder te spelen maar opnameĀ  loopt maar door...sinds software update is dit ontstaan, daarvoor nergens last van maar wel irritant dat een oplossing nu al weken lang uitblijft. Het probleem is bekend bij jullie hoor ik steeds. Nu is er een ticket weer aangemaakt.

Voor mezelf geen ramp of zo maar de vrouw werkt in de zorg en dieĀ  neemt veel op en hoor haar te vaak mekkeren over de Opnames en problemen.

Daarnaast..Als ik facturen wil openenĀ in Mijn KPN krijg ik de melding:Ā 

{"message":"UNAUTHORIZED_REQUEST","errors":r],"key":null,"code":"UNAUTHORIZED_REQUEST","error_code":""}

Ā 

heb de facturen wel in de mail staan bijlage.

Ā 

Idee dat jullie mijn 2 ITV Arris kastjes (heb ze beiden omgewisseld, zelfde probleem opnames) vervangen voor ander merk?Ā  Experiabox V10 heb ik als modem.

mijn klantnr: ***

Ā 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy enĀ eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @ruvdmeulen, welkom hier.Ā 

Wat irritant dat de opnames niet goed werken. En echt alleen de opnames geven problemen? Heb je het modem al eens opnieuw opgestart en daarna het de ontvanger gereset? Helpt dat? Zo niet, hoe zijn de ontvangers aangesloten op het modem? Want op beide spelen de problemen toch?

Ā 


Hi KPN,

Alles is bekabeld aangesloten, de opnames kan ik nu wel zonder haperingenĀ Ā afspelen, het enige probleem wat hopelijk nog opgelost gaat worden is: als je de opname verder spoelt en je vervolgens verder wilt gaan door op de PLAY knop te drukken, dan reageert ie nergens op, blijft dus maar forwarden/doorlopen en je kunt dus niet stoppen en verder afspelen. Zo ben je gedwongen van A tot Z de hele uitzending te bekijken.

als je bv de blauwe knop 5 min verder klikt dan werkt het wel. maar goed, je moet neem ik aan ook gewoon bv. 1 minuut verder kunnen forwarden handmatig en dan vanaf dat moment verderĀ kunnen afspelen. Helaas lukt dat dus niet. Probleem idd beide ITV ontvangers. Alles al gereset wat er maar te resetten valt Modem en ITV ontvanger. Daarnaast nog een andere vraag: wanneer komt het nieuwe modem V12 beschikbaar voor bestaande klanten en niet alleen voor nieuwe klanten? Ik word steeds minder enthousiast over de V10.

Ā 


Dat is wel een heel specifiek probleem. Die ik ook niet herken. Als ik meet, meet ik wel problemen met de opnames. Overige diensten zijn wel stabiel toch? Want heb je ook het glasvezelkastje al eens stroomloos gehad voor minimaal 2 minuten? Als dat niet helpt, ga ik kijken of ik hier melding van kan maken.Ā 

Ā 


Ik ga er vanuit dat het duidelijk is. Ik heb geen reactie meer van je gezien namelijk.Ā 


Goedemiddag, Normaliter zou je met de Playknop verder moeten kunnen als je opnames forward.

Dit lukt helaas nog steeds niet, hij blijft dan doorlopen het vooruitspelen..

De enige manierĀ dat ie niet doorloopt is dat kromme pijltje terug klikken, dan komt de vraag wilt u de opnames stoppen ja of nee? als ik dan Nee klik dan speelt ie verder en loopt ie niet door.

Ā 


Heel bijzonder. Ik kan het niet verklaren. Ik heb daarom melding gemaakt bij de Technische Dienst. Zij zullen dit gaan onderzoeken en zullen contact met je opnemen. Ik hoor graag van je als er contact is geweest.Ā