Skip to main content

Hallo!

Ik zit met het volgende probleem; Mijn iTV hapert, maar alleen bij live tv. Bij tv terugkijken of opgenomen programma’s is er niets aan de hand.

Mijn situatie is alsvolgt:

De KPN Experiabox V8 —> UniFi 8-poorts Switch —> Netgear GS108PE switch —> KPN HMB2260 V2 tv-ontvanger. 

Beide switches ondersteunen IGMP snooping en tot voor kort werkte het eigenlijk zonder problemen. 
 

Hoewel andere apparatuur op dezelfde Netgear switch een goede verbinding hebben zou je zeggen dat hier ergens toch het probleem moet zitten. Is de iTV zo kritisch? 

Heeft iemand wellicht ervaring of tips waar ik het in moet zoeken?

@Sprenger : Ik ga je hier komende week over bellen. Er is vast een oplossing voor te vinden.


@Sprenger . haha. Ik had niet door dat dit topic 4 pagina's besloeg en ik ben bij pagina 1 blijven hangen. Ik dacht dus dat jouw issue nog bestond.

Excuus voor de mogelijke verwarring :)


@Sprenger . haha. Ik had niet door dat dit topic 4 pagina's besloeg en ik ben bij pagina 1 blijven hangen. Ik dacht dus dat jouw issue nog bestond.

Excuus voor de mogelijke verwarring :)

Ik kon je telefoontje al niet helemaal plaatsen. Ik dacht, vast een tevredenheids-onderzoekje of iets in die hoek :wink: