Skip to main content
Beantwoord

iTv hickups

  • December 9, 2019
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

Vervelend probleem: na een tijdje gewone tv kijken via de itvontvanger, komen er haperingen, hickups. Enige oplossing is: Ontvanger resetten. 
 

setup: experiabox 11, ontvanger aangesloten via Onkyo tx-nr646 naar tv. Ontvanger direct op de experiabox. Philips tv met ambilight. Ambilight uitgeschakeld. 

Beste antwoord door Ljaarsveld

Hai Paul,

 

Oh ja. Haha. Idd een V10. Ik denk dat ik de oplossing gevonden heb. Had de settopbox aangesloten via de Onkyoversterker naar de tv. Meteen aangesloten op de tv geeft geen hickups meer. Wel jammer. Wil eigenlijk zo weinig mogelijk kabels naar mijn tv. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 12, 2019

Hi @Ljaarsveld, welkom. Heel irritant dat je die hickups ervaart. Je hebt geen Experia Box 11 want die bestaat niet. :wink:  V10A toevallig? Ervaar je deze problemen alleen met geluid, of ook met het beeld?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 17, 2019

Hai Paul,

 

Oh ja. Haha. Idd een V10. Ik denk dat ik de oplossing gevonden heb. Had de settopbox aangesloten via de Onkyoversterker naar de tv. Meteen aangesloten op de tv geeft geen hickups meer. Wel jammer. Wil eigenlijk zo weinig mogelijk kabels naar mijn tv.