Skip to main content

Zouden jullie voor de gestrande NL de blokkade kunnen opheffen.

 Zodat wij toch BL zenders en nieuws kunnen kijken.

 

alvast bedankt

 

gestrande  reiziger

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Waar ben je gestrand?


@johan jansen als je in de EU zit dan zou je gewoon TV kunnen kijken met jou apparaten. Zit je buiten de EU, dan is het helaas niet mogelijk. 😔


Zit vast op Filippijnen


De enige manier is dan om via een VPN verbinding naar een Europese server televisie te kijken.


ik gebruik express VPN maar tot nu toe werkt het niet


En je maakt connectie met een Nederlandse/Europese VPN server?

Ik neem ook aan dat je niet via 4G televisie aan het kijken bent want dan komt ineens ook GPS locatie om de hoek kijken.


Ah ja dat was het de 4G zat het met locale 4G sim te proberen maar met wifi werkt het

bedankt voor de tip


Goed te lezen dat het gelukt is.

Ik hoop dat je op korte termijn in staat bent om naar Nederland terug te vliegen.


Hallo @johan jansen Goed om te lezen dat de tip van @wjb de juiste was. Ik hoop dat je snel en veilig weer thuis zult komen. 


Voorlopig zit ik hier vast Total lockdown

nu kan ik iedergeval het nieuws volgen

 

thanks all


Voorlopig zit ik hier vast Total lockdown

Dat is wel een heel vervelende situatie!!!

Ben je voor zakelijke doelen in de Filipijnen of was je op vakantie?

Een flink aantal jaren terug zat ik vast in Stockholm toen die IJslandse vulkaan uitbarstte.

Toen had ik vier dagen nodig om met treinen via Kopenhagen, Hannover, Gronau/Enschede en Eindhoven weer bij mijn auto te komen die daar op de luchthaven geparkeerd stond.

Dat vond ik al een aanslag op mijn emotionele gesteldheid. Ik heb dus sterk met je te doen en ik hoop oprecht dat er snel een positieve verandering zal komen in jouw situatie. 

Ik neem aan dat je in contact staat met de Nederlandse ambassade of consulaat en dat zij hun stinkende best doen om jou te repatriëren.

 

nu kan ik iedergeval het nieuws volgen

Een schrale troost ... maar het is in ieder geval beter dan niets.


Reageer