Skip to main content
Beantwoord

ITV in buitenland

  • March 17, 2020
  • 11 reacties
  • 204 keer bekeken

johan jansen
Deelnemer

Zouden jullie voor de gestrande NL de blokkade kunnen opheffen.

 Zodat wij toch BL zenders en nieuws kunnen kijken.

 

alvast bedankt

 

gestrande  reiziger

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door wjb

En je maakt connectie met een Nederlandse/Europese VPN server?

Ik neem ook aan dat je niet via 4G televisie aan het kijken bent want dan komt ineens ook GPS locatie om de hoek kijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

wjb
Wijsgeer
  • March 17, 2020

Waar ben je gestrand?


Dennis Overbeek
Wijsgeer

@johan jansen als je in de EU zit dan zou je gewoon TV kunnen kijken met jou apparaten. Zit je buiten de EU, dan is het helaas niet mogelijk. 😔


johan jansen
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 17, 2020

Zit vast op Filippijnen


wjb
Wijsgeer
  • March 17, 2020

De enige manier is dan om via een VPN verbinding naar een Europese server televisie te kijken.


johan jansen
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 17, 2020

ik gebruik express VPN maar tot nu toe werkt het niet


wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 17, 2020

En je maakt connectie met een Nederlandse/Europese VPN server?

Ik neem ook aan dat je niet via 4G televisie aan het kijken bent want dan komt ineens ook GPS locatie om de hoek kijken.


johan jansen
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 18, 2020

Ah ja dat was het de 4G zat het met locale 4G sim te proberen maar met wifi werkt het

bedankt voor de tip


wjb
Wijsgeer
  • March 18, 2020

Goed te lezen dat het gelukt is.

Ik hoop dat je op korte termijn in staat bent om naar Nederland terug te vliegen.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 19, 2020

Hallo @johan jansen Goed om te lezen dat de tip van @wjb de juiste was. Ik hoop dat je snel en veilig weer thuis zult komen. 


johan jansen
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 20, 2020

Voorlopig zit ik hier vast Total lockdown

nu kan ik iedergeval het nieuws volgen

 

thanks all


wjb
Wijsgeer
  • March 20, 2020

Voorlopig zit ik hier vast Total lockdown

Dat is wel een heel vervelende situatie!!!

Ben je voor zakelijke doelen in de Filipijnen of was je op vakantie?

Een flink aantal jaren terug zat ik vast in Stockholm toen die IJslandse vulkaan uitbarstte.

Toen had ik vier dagen nodig om met treinen via Kopenhagen, Hannover, Gronau/Enschede en Eindhoven weer bij mijn auto te komen die daar op de luchthaven geparkeerd stond.

Dat vond ik al een aanslag op mijn emotionele gesteldheid. Ik heb dus sterk met je te doen en ik hoop oprecht dat er snel een positieve verandering zal komen in jouw situatie. 

Ik neem aan dat je in contact staat met de Nederlandse ambassade of consulaat en dat zij hun stinkende best doen om jou te repatriëren.

 

nu kan ik iedergeval het nieuws volgen

Een schrale troost ... maar het is in ieder geval beter dan niets.